mariamor Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Jeg klarte det til slutt! Etter 20 min utenfor gikk jeg inn og ble utrolig godt mottatt på SMI i trondheim! Var livredd for at alt skulle gå galt, at jeg ikke falt inn under definisjonen osv, men alt gikk bare helt supert! Så nå er det bare å tørre å gå dit flere ganger... *stolt* 0 Siter
Anki Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Som jeg sa til deg på nattprat, - du er knalltøff! Og du har all mulig grunn til å være stolt over deg selv. Håper du kommer til å få den støtta du trenger og fortjener der. *Klem* fra 0 Siter
Ritva Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Blir aldri slutt for deg vet du:-). Du har vært kjempeflink!! Endelig:) men du...pass deg for å overføre din egen definisjon ovenfor andre..for den stemmer som regel ikke overhodet! Det er dine følelser, som spiller deg et "puss" - så kjære mariamor....nå er første terskel tatt - jeg anbefaler deg å ta alle de neste - og ønsker deg masse lykke til - jeg vet at du vil og ønsker - derfor klarer og orker du. Klem fra 0 Siter
DIXI Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Blir aldri slutt for deg vet du:-). Du har vært kjempeflink!! Endelig:) men du...pass deg for å overføre din egen definisjon ovenfor andre..for den stemmer som regel ikke overhodet! Det er dine følelser, som spiller deg et "puss" - så kjære mariamor....nå er første terskel tatt - jeg anbefaler deg å ta alle de neste - og ønsker deg masse lykke til - jeg vet at du vil og ønsker - derfor klarer og orker du. Klem fra Kjære Mariamor! Slutter meg 100% til det Ritva skriver! KJEMPEBRA!!! Klem fra Grete :-) 0 Siter
rose23 Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Som jeg sa til deg på nattprat, - du er knalltøff! Og du har all mulig grunn til å være stolt over deg selv. Håper du kommer til å få den støtta du trenger og fortjener der. *Klem* fra Hvordan var det der da? Er det mange brukere der? Jeg også bor i Trondheim og har vurdert å dra dit. Hva slags hjelp tilbyd de? 0 Siter
mariamor Skrevet 30. april 2003 Forfatter Skrevet 30. april 2003 Hvordan var det der da? Er det mange brukere der? Jeg også bor i Trondheim og har vurdert å dra dit. Hva slags hjelp tilbyd de? Hei! HAr bare rukket å være der ett par ganger, de har ulike aktiviteter, tilbud om gruppe og enesamtaler og innomstikk, ta turen! de er kjempehyggelige og du blir garantert tatt godt i mot! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.