Gå til innhold

tok turen til SMI for første gang!

Anbefalte innlegg

Jeg klarte det til slutt! Etter 20 min utenfor gikk jeg inn og ble utrolig godt mottatt på SMI i trondheim! Var livredd for at alt skulle gå galt, at jeg ikke falt inn under definisjonen osv, men alt gikk bare helt supert! Så nå er det bare å tørre å gå dit flere ganger... :)

*stolt*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98661-tok-turen-til-smi-for-f%C3%B8rste-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir aldri slutt for deg vet du:-). Du har vært kjempeflink!! Endelig:) men du...pass deg for å overføre din egen definisjon ovenfor andre..for den stemmer som regel ikke overhodet! Det er dine følelser, som spiller deg et "puss" - så kjære mariamor....nå er første terskel tatt - jeg anbefaler deg å ta alle de neste - og ønsker deg masse lykke til - jeg vet at du vil og ønsker - derfor klarer og orker du.

Klem fra

Blir aldri slutt for deg vet du:-). Du har vært kjempeflink!! Endelig:) men du...pass deg for å overføre din egen definisjon ovenfor andre..for den stemmer som regel ikke overhodet! Det er dine følelser, som spiller deg et "puss" - så kjære mariamor....nå er første terskel tatt - jeg anbefaler deg å ta alle de neste - og ønsker deg masse lykke til - jeg vet at du vil og ønsker - derfor klarer og orker du.

Klem fra

Kjære Mariamor!

Slutter meg 100% til det Ritva skriver!

KJEMPEBRA!!!

Klem fra Grete :-)

Som jeg sa til deg på nattprat, - du er knalltøff! :) Og du har all mulig grunn til å være stolt over deg selv.

Håper du kommer til å få den støtta du trenger og fortjener der.

*Klem* fra

Hvordan var det der da? Er det mange brukere der? Jeg også bor i Trondheim og har vurdert å dra dit. Hva slags hjelp tilbyd de?

• 4 uker senere...

Hvordan var det der da? Er det mange brukere der? Jeg også bor i Trondheim og har vurdert å dra dit. Hva slags hjelp tilbyd de?

Hei!

HAr bare rukket å være der ett par ganger, de har ulike aktiviteter, tilbud om gruppe og enesamtaler og innomstikk, ta turen! de er kjempehyggelige og du blir garantert tatt godt i mot!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...