Gå til innhold

hjelp meg en elller annen... vær så snill...


fallen_engel

Anbefalte innlegg

fallen_engel

Hjelp meg vær så snill en eller annen…

Jeg er ei jente på 19 år me depresjon og angst.. og jeg føler meg så hjelpeløs.. jeg sitter fast hos foreldrene mine der jeg ikke får lov til noen ting.. de er negative på alt.. hvordan jeg ser ut.. hvordan jeg gjør ting tilmed når jeg har rett så motsier de meg og glefser etter meg.. tilmed når jeg ikke har gjort noe så er det meg det går utover… og når jeg prøver å få til noe så får jeg aldri hjelp.. når jeg prøver å si noe som faktisk kan glede dem så er det også galt.. og jeg veit ikke hva jeg skal gjøre.. har pørvd å flytte ut men det er så dyrt at jeg har ikke råd.. og jeg har ingen å flytte til heller… og jeg saqvner kameraten min.. en som hengte seg i februar… jeg klarer ikke å komme over han,… er ingen som veit hvorfor han gjorde det han gjorde.. og jeg savner han så fælt!!!

Jeg har ingen som jeg kan støtte meg til… mamma har sluta å røyka så hu bare sutrer og glefser og komenterer ALT jeg spiser… pappa har jeg aldri kunnet snakke me.. jeg har ingen venner som jeg kan stole på … han eneste som jeg stoler på har jeg møtt gjennom internett og har aldri møtt han face to face.. jeg tør enkelt og greit ikke…

Jeg klarer ingenting, klarer ikke ta vare på meg selv, klarer ikek ta vare på vennene mine, klarer ikke glemme det vonde og gå videre.. jeg klarer ikke slutte å spise, og jeg klarer ikke skade meg selv selv om jeg vil… jeg vil ikke være her mer… jeg er så lei all mobbinga og voldtekt og vold og hat her i verden.. og hver eneste gang jeg prøver å ha det moro så er det en eller annen som komme rå øddelegger… jeg hakke vært ute på 4 måneder eller noe.. untatt i helga men da kom noen å øddla da og… je veit ikke hvor mye mer jeg klarer å skrive heller for jeg ser ikke tastaturet av alle tårene.. jeg savner exen min.. jeg savner vennene mine.. og jeg savner livet mitt…

Hjelp meg en eller annen… pliiisss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest voksen dame som har vært der

Hei, Engel.

Nå har du det skikkelig forferdelig, det er det lett å se. Jeg har lyst til å si "Ikke gråt!Det kommer bedre tider!" Det sier jeg bare fordi jeg vet det nesten alltid gjør det, særlig når en bare er atten år og veiene ut av den situasjonen du er i, er så mange. En ser ikke de veiene når en har det på det verste, men de er der. Mer kan jeg ikke si, for jeg kjenner verken situasjonen din eller deg, men jeg har veldig på følelsen at det kommer til å gå deg bedre om ikke veldig lenge. Det er ikke det at jeg er synsk, men jeg har vært der du er nå, og jeg kjenner mange andre som også har vært der, og som klarte seg bedre og bedre etter som de vokste inni seg, kom seg (med tida) ut av foreldrehjemmet, fikk ting på avstand og slikt. At en du kjenner tok livet av seg, er en voldsom påkjenning. Du har grunn til og rett til å sørge. Når overskuddet ditt begynner å sive tilbake, kommer du nok til å finne andre ting til å trøste deg med enn å overspise eller ha lyst til å skade deg.

Det kommer til å gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fallen_engel

Hei, Engel.

Nå har du det skikkelig forferdelig, det er det lett å se. Jeg har lyst til å si "Ikke gråt!Det kommer bedre tider!" Det sier jeg bare fordi jeg vet det nesten alltid gjør det, særlig når en bare er atten år og veiene ut av den situasjonen du er i, er så mange. En ser ikke de veiene når en har det på det verste, men de er der. Mer kan jeg ikke si, for jeg kjenner verken situasjonen din eller deg, men jeg har veldig på følelsen at det kommer til å gå deg bedre om ikke veldig lenge. Det er ikke det at jeg er synsk, men jeg har vært der du er nå, og jeg kjenner mange andre som også har vært der, og som klarte seg bedre og bedre etter som de vokste inni seg, kom seg (med tida) ut av foreldrehjemmet, fikk ting på avstand og slikt. At en du kjenner tok livet av seg, er en voldsom påkjenning. Du har grunn til og rett til å sørge. Når overskuddet ditt begynner å sive tilbake, kommer du nok til å finne andre ting til å trøste deg med enn å overspise eller ha lyst til å skade deg.

Det kommer til å gå bra!

takk for svarte.. men jeg har lissom venta på å komme meg ut siden jeg var 16 eller noe.. og det er for dyrt å flytte ut alene..og jeg har ingen kan flytte med heller.. så jeg sitter fast... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...