Gå til innhold

Mensutsettelse-Moen


edit

Anbefalte innlegg

Bruker Triodinol p-piller.

Skal for første gang utsette mensen.

Skal jeg "spise opp" hele brettet og da gå videre på et nytt brett, eller skal jeg la være å spise de siste hvite tablettene og da gå videre på nytt brev.

Håper på raskt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke dr. Moen, men jeg vet hvordan man skal utstette mens med Trinordiol. :o)

Du tar ferdig et brett på vanlig måte, men begynner rett på de gule pillene (_tror_ det er de gule, hvertfall de nederste på brettet, hvis du har 21 pillers-brett). Deretter fortsetter du med disse gule pillene til et par dager før du ønsker mensen.

Har funka bra for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Svar til Edit

Saminas opplysning er korrekt. Når man stopper med hormoner eller går til svakere styrke, så oppstår blødning.

Hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...