Gå til innhold

Rynker/ringer rundt øynene

Anbefalte innlegg

Gjest pelifix

Hei. Jeg er en gutt i tyveårene som allerede har begynt å få rynker og ringer under/rundt øynene. Det er etterhvert blitt slik at dette gjør noe med selvtiliten, mitt eget velvære og humør, da i negativ retning. Ettersom dette har vært i tankene mine en stund nå, har jeg bestemt meg for å gjøre noemed dette. Hvilken alternativer har jeg? Har lest at det er mulig å redusere rynker ved hjelp av laser? Er dette den sikreste måten? Er dette i det hele tatt mulig? Hva ligger noe slikt på i pris? Hvilken klinikker i Norge evt utlandet er å anbefale for å redusere rynker?

Håper Dere kan hjelpe meg med et fullferdig svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98727-rynkerringer-rundt-%C3%B8ynene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Hvis du er i tyve årene er det nærmest utenkelig å ha aldersforandringer som gjør kirurgisk eller ablativ laserbehandling til et alternativ pga rynker. Men i noen tilfeller kan det være medfødte forhold som gir så mye hevelse under øynene at det kan være aktuelt å gjøre noe med det. Man må se deg for å kunne si noe mer fornuftig. Kanskje dette er noe bare du henger deg opp i som ingen andre ser??

Hvis du er i tyve årene er det nærmest utenkelig å ha aldersforandringer som gjør kirurgisk eller ablativ laserbehandling til et alternativ pga rynker. Men i noen tilfeller kan det være medfødte forhold som gir så mye hevelse under øynene at det kan være aktuelt å gjøre noe med det. Man må se deg for å kunne si noe mer fornuftig. Kanskje dette er noe bare du henger deg opp i som ingen andre ser??

Hmm , Tja jeg er 18 år , men kan ikke si at det er "rynker" jeg har ... Mere utmerkete ringer rundt øynene , med den form at jeg er blå-aktig under øynene.. vet ikke om det er pga for lite søvn,stress eller hva det er .. et svar på hva det er og hva det kommer av , ville vært positivt.. Takk og på gjensyn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...