Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Snille Bassist - hva heter "tilrettelegge" på nynorsk? :o) Orker ikke krype til korset og spørre Målungdom-medlemmene på jobben... ;o)

mariaflyfly
Skrevet

Og kan man si "eigendel" om "egenandel"?

Gjest Bassistenten carma
Skrevet

Tilretteleggje.

Eigendel kan brukes men er nok ikke det beste alternativet :o)

mariaflyfly
Skrevet

Tilretteleggje.

Eigendel kan brukes men er nok ikke det beste alternativet :o)

Takk for hjelpa! Jeg måtte krype til korset til slutt alikavel. Fant ut at jeg hadde en stavekontroll på nynorsk på mac-en, men den var visst overhodet ikke til å stole på...

Skrevet

Takk for hjelpa! Jeg måtte krype til korset til slutt alikavel. Fant ut at jeg hadde en stavekontroll på nynorsk på mac-en, men den var visst overhodet ikke til å stole på...

Tsk tsk tsk.. Sånne målungdoms-folk er ikke greie å ha med å gjøre altså...

(Psssst; Basse er også en!! ;o)

Bra du fant det ut!

mariaflyfly
Skrevet

Tsk tsk tsk.. Sånne målungdoms-folk er ikke greie å ha med å gjøre altså...

(Psssst; Basse er også en!! ;o)

Bra du fant det ut!

Jaja, da er han ihvertfall en nyttig målungdom-fyr. Om ikke annet. ;o) Forresten trodde jeg de fleste målungdommene var gått i dekning etter Helskog-høsten? ;o)

Skrevet

Jaja, da er han ihvertfall en nyttig målungdom-fyr. Om ikke annet. ;o) Forresten trodde jeg de fleste målungdommene var gått i dekning etter Helskog-høsten? ;o)

Neiiida.. de er jo alle uskyldige, vet du vel! Ingen har jo gjort det :o)

mariaflyfly
Skrevet

Neiiida.. de er jo alle uskyldige, vet du vel! Ingen har jo gjort det :o)

Åja, var det sånn det var...? Er det derfor organisasjonen har stengt og slytta inn hos moderorganisasjonen også? ;o)

Skrevet

Åja, var det sånn det var...? Er det derfor organisasjonen har stengt og slytta inn hos moderorganisasjonen også? ;o)

Det er bare en bagatell, vettu ;o)

mariaflyfly
Skrevet

u/t

mariaflyfly
Skrevet

Det er bare en bagatell, vettu ;o)

sjølvsagt. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...