Gå til innhold

Når man lurer på om man har funnet den rette!


ico

Anbefalte innlegg

Viser til et innlegg for noen dager siden der ei lurer på om hun har funnet den rette kjærligheten.

Hun skriver at hun har vært plaget med Depresjon en tid.

Min erfaring er at når depresjonen står på som værst,mister man De gode følelsene som f.eks kjærlighet.

Jeg følte meg falsk ovvenfor min kone,da jeg ikke kjente noen varme følelser for henne.

Da depresjonen begynte å lette,kom mye av de gode følelsene tilbake.Jeg er fremdeles ikke helt frisk,men jeg er veldig glad for at jeg ikke tok det skritt å bryte ut av ekteskapet som følge av manglende følelser.

Så mitt råd er at en må være forsiktig med å ta store valg i kjærlighets livet når man er deprimert.

Livet kan føles så mye bedre når man er "frisk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uerfaren epleskrott

Hei! Det var et godt råd du kom med, jeg er ganske enig i at man ikke bør ta store valg når man f.eks. er deprimert.

Tror jeg skal avvente situasjonen en stund, og se hvordan tingene er senere. Ikke ta noen forhastede beslutninger nå, som jeg ikke er helt frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...