Gå til innhold

dikt


fallen_engel

Anbefalte innlegg

fallen_engel

i dine dype drømmer ser jeg på deg min venn og vokter over deg som en fallen engel.

en fallen engel som har livet i en tråd.. men en livreddende trå.. denne tråden heter vennskap

og denne tråden er deg..

----------------------------

narkotika

et gråblek ansikt bak et ustelt hår, ei sprøyte settes i åpent sår. to sløve øyne , en skjelven kropp. et forgiftet hjerte som snart sier stopp

hun finner et sted hun kan søke ly

en gang til sette sprøyta på ny

hun synker sammen, det er skjebnen som rår

hun var bare seksten og døde i går...

-----------------------------

Det finnes en sang som ingen har hørt med de retteste toner, de vakreste ord. en klang som om livet har laget den selv.der bitte små strofer gjør sangen så stor.

det finnes et sted der ingen har vært der intet vesen har satt sin fot. der ingen bor men alltid er. der frisprungne tanker har slått sin rot

det finnes en tid som ingen har kjent. der sommeren nynner av solvarmrøst. der vinteren smiler og våren ler, et hjertesukk lyder når det en gang blir host

det finnes et landskap som ingen har malt, for ingen toner har riktig glød. ingen navn på valør og toner som nymånesmil og solsøvnsrød.

Det finnes et landskap som ingen har visst.

det finnes noe som ingen vet.

for inni mitt hode, der vet bare jeg og det er min lille hemmelighet..

-----------------------------

Life VS. Death

Inhaling what is left of the clean air Exhaling it, to a poor soul stepping in the footprints of none existence screaming for freedom, cause it has been seen great victory in the vision standing in the middle of the chaos star watching all the eight arrows shining, sharp and straight arrows can be seen, but still not cause painted in black on black background return poor soul not to se pain but to se the roses ARISE back from the fields of dead beautiful, stretching out to the shining sun of life they smell like heaven but they grow on earth dead likes to see life and life likes to see death I live, but I am death that’s why I like life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snusi

Du får sette inn flere dikt. Av og til kan en finne et ord eller en mening i et dikt som kan løfte en opp eller styrke noe i en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fallen_engel

Du får sette inn flere dikt. Av og til kan en finne et ord eller en mening i et dikt som kan løfte en opp eller styrke noe i en selv.

det skal jeg gjøre.. men de fleste jeg har laga er så negative... men det er oxo mange posetive.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fallen_engel!

Jeg er veldig glad i dikt. Særlig negative og triste. Men ellers også. Du kunne ikke sendt meg masse dikt, vel tror du? Også er det litt vktig at du tar med hvem som har skrevet diktet, navnet på forfatteren! :o)

Håper på svar!!

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fallen_engel

Hei fallen_engel!

Jeg er veldig glad i dikt. Særlig negative og triste. Men ellers også. Du kunne ikke sendt meg masse dikt, vel tror du? Også er det litt vktig at du tar med hvem som har skrevet diktet, navnet på forfatteren! :o)

Håper på svar!!

[email protected]

kan iallefall maile de jeg har... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...