Gå til innhold

Hva skjer?


Soria

Anbefalte innlegg

Hadde en skikkelig nedtur rundt juletider etter at efexor ble redusert før jul. Etterpå hadde jeg to måneder der jeg var på topp hele tiden. Så ble det tyngre, men hadde det egentlig bra likevel. I det siste har ting kommet litt ut av kontroll, men jeg holder på å prøve å få kontroll over det med noen kjøreregler.

De siste dagene har uroen kommeet tilbake for fullt. Er kjempeurolig og må ta ekstramedisin for det. Har nozinan til det bruket, men jeg synes ikke de virker nor særlig. Uroen dempes mens jeg jobber men kommer tilbake når jeg setter meg ned. I går sov jeg to ganger i løpet av formiddagen, og la meg igjen midt på dagen og sov til i dag tidlig med et lite avbrudd klokken halv ett i natt.

Har jobbet litt og det gikk bra den stunden, men nå er jeg kjempeurolig igjen og føler meg dårlig.

Hva er dette for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å lese på nettet, men er for urolig og klarer ikke å konsentrere meg. Klarer ikke å sitte i ro heller. Blir sprø av dette. Hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Prøver å lese på nettet, men er for urolig og klarer ikke å konsentrere meg. Klarer ikke å sitte i ro heller. Blir sprø av dette. Hjelp...

Hørtes ut som om du kunne ha nytte av et eller annet middel som kan roe deg litt ned.

Ta det opp med legen, så har du det i beredskap til neste gang du føler det slik. Finnes mye bra på Helsekosten også. Kommer an på HVOR sterk uroen er.

Snakker av erfaring. Har i løpet av livet brukt både Sobril, Nervisan, Valerina Dag, Dr.Bachs Rescue Remedy.

Virker omtrent like bra alt sammen, så det er bare å prøve seg fram. Meditasjon, positiv tenkning, pusteøvelser er også veldig effektivt.

Men dette er som sagt ikke for de helt store problemene. Er du i total ubalanse måd et nok sterkere lut til. Det kan ikke jeg noe særlig om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å lese på nettet, men er for urolig og klarer ikke å konsentrere meg. Klarer ikke å sitte i ro heller. Blir sprø av dette. Hjelp...

Hei,

Håper du har funnet litt mer ro når du leser dette, tenker på deg! Nysgjerrig på hva du mener med jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det bedre nå i kveld - men forøvrig så gjelder det jo bare å klore seg fast til det går over igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Håper du har funnet litt mer ro når du leser dette, tenker på deg! Nysgjerrig på hva du mener med jobb?

Jeg ble roligere da jeg tok en stesolid. Hadde noen få fra tidligere. Men til gjengjeld var jeg kjempesvimmel resten av dagen. Kunne nesten ikke røre på hodet. Men akkurat nå er det bra. Har akkurat stått opp.

Jobb er bare husarbeid, ikke noe spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har det bedre nå i kveld - men forøvrig så gjelder det jo bare å klore seg fast til det går over igjen...

Jeg ble roligere da jeg tok en stesolid.

Jeg skrev egentlig ikke innlegget for å få trøst eller noe sånt. Håpet at NHD kunne svare på hva dette var for noe. Medisinene har virket så bra og nå skjønner jeg ikke helt hva som skjer. Glemte at han ikke svarer på sånne innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble roligere da jeg tok en stesolid.

Jeg skrev egentlig ikke innlegget for å få trøst eller noe sånt. Håpet at NHD kunne svare på hva dette var for noe. Medisinene har virket så bra og nå skjønner jeg ikke helt hva som skjer. Glemte at han ikke svarer på sånne innlegg.

Spør nhd en gang til om han vil besvare spørsmålet ditt - og presiser at du ikke var ute etter "lindring" der og da. Det nytter ofte å "mase" for å få svar på noe du lurer på...*s* (Finn på en ekstra god overskrift...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør nhd en gang til om han vil besvare spørsmålet ditt - og presiser at du ikke var ute etter "lindring" der og da. Det nytter ofte å "mase" for å få svar på noe du lurer på...*s* (Finn på en ekstra god overskrift...)

Skal prøve, men må finne ut hva jeg skal skrive først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...