Gå til innhold

I kontakt med meg selv...


Mimmy

Anbefalte innlegg

Jeg har nå blitt ferdig med andre bok i Donna Williams trilogi. Helt på slutten av andre bok, blir hun sammen med en som heter Ian, og de diskuterer blant annet speilbilder, seksualitet, kroppsfølelser, kroppskontakt m.m. Jeg kjente meg igjen i Donnas sine følelser ved å befinne seg i et rom fylt av speil. Det ville nok jeg synes var ganske så himmelsk også. Jeg elsker å se på meg selv i speilet. Når jeg går på gaten, dersom jeg tror ingen ser meg, så ser jeg alltid inn i butikkvinduer for å finne speilbildet mitt. Av og til så gjør jeg også dette, selv om andre kanskje kan se meg, det er som om jeg ikke klarer å la være å finne speilbildet av meg selv. Det er nærmest hypnotiserende. En dag for ikke så lenge siden, da jeg hadde en samtale med noen jeg kjenner, som gjerne vil være en støtte for meg, har han sagt, så kom han over meg, da sto jeg utenfor der han holdt til, og tvinnet håret og så i speilet. Så kommenterte han det med at hvem var jeg. Og så snakket vi litt om det også, men jeg hadde allerede trukket meg vekk, så det kom ikke så mye konstruktivt ut av samtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å se på eget speilbilde, det er både selvopptatthet og også beroligende og betryggende. Jeg føler meg rolig og trygg av å gjøre det, det er det jeg mener med hypnotiserende. Angående seksualitet, så kan jeg kjenne meg igjen i at jeg er litt barnslig, blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...