Gå til innhold

Bare pysete?


Mimmy

Anbefalte innlegg

Noe av de usynlige tingene jeg sliter med, er de veldig dårlige tankene jeg har om meg selv og hvordan ting fungerer. Det med angsten for eksempel. Hvis jeg bare trodde nok på meg selv og mitt, så ville jeg gitt mere blaffen i hvordan andre så på meg, og da ville kanskje ikke angsten vært så påtrengende. Men slik som det er nå, så virker angsten mere kronisk. Og det er jo de her, som har kommet inn på tanken om at jeg kanskje har en generalisert angstlidelse i tillegg til det asperger syndromet. Finnes det i såfall effektiv behandling mot det?

Det er sånn at jeg styrer ikke dette lenger, de skjelvingene som jeg får på hendene kommer automatisk, og behøver ikke å være knyttet til noen spesiell situasjon heller. Er det noen som vet hva dette er og skyldes? Jeg har fått høre av noen (ikke psykolog eller behandler) at vedkommende trodde det var en slags form for psykologiske senskader. At det var stressrelatert i forhold til ting som jeg har opplevd traumatisk.

Symptomer: mageproblemer, skjelver på hendene, hodepine, muskelsmerter.

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...