Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Altman

14

• Retz

8

• Zirine

6

• tonie

5

Mest aktive i denne tråden

Vesker? Ja? :))) Du så ikke tilfeldigvis noen lommebøker også?

Jeg ser for meg en lommebok med Bush' blod er smurt utover som en fake - to fluer i ett smekk.

Ellers har jeg det bra ja. Takk for at du spør.

Åh, hvordan kunne jeg glemme det spørsmålet!?! Jeg burde skamme meg. Du skal få en egen melding som handler om bare deg, kjære. Fordi du fortjener det. T´øyeblikk! *suss*

Nei? Jeg får mine forsyninger fra Gjerrigknarken. Flott side.

Det bør du, for jeg forventer at du sparer penger til helgen før den 17. mai. Det skulle blitt månelyst om det viste seg at du ikke kunne komme fordi du hadde brukt opp alle pengene på kondomer.

Det bør du, for jeg forventer at du sparer penger til helgen før den 17. mai. Det skulle blitt månelyst om det viste seg at du ikke kunne komme fordi du hadde brukt opp alle pengene på kondomer.

Jeg trenger heldigvis bare å spare til toget fra Oslo til Zirinebøgda. Kjører gratis med Bassen, vettu. Kanskje jeg kan finansiere togturen ved å selge kondomer på Plata?

Jentene vant forresten Pepsi-cup! Finalen var et mareritt reint værmessig; Det striregna/sludda, og i perioder blåste det sånn at paraplyen vrengte seg. I tillegg måtte de til med ekstraomganger, og da heller ikke det ga noen avklaring, så vant de på cornere. 7 - 2.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...