Gå til innhold

......


Hekta

Anbefalte innlegg

Nå er det veldig lenge siden jeg har skrevet noe her. Men nå føl er jeg at jeg bare må få det ned på "papiret"

Først vil jeg bare beklage for at jeg ikke har svart noen av dere på lange tider. Har veldig dårlig samvittighet for det.

Slik er situasjonen nå:

Er veldig depressiv og har bare lyst til å gråte, noe jeg ikke lar meg selv få lov til. Har absolutt ingen grunn til å være det, egentlig er det veldig lenge siden det har gått så bra på alle fronter, og det er mange ting jeg gleder meg til framover.

Slik jeg er nå, så klarer jeg ikke snakke med typen, eller noen andre for den saks skyld. Jeg bare går og venter på at typen skal dumpe meg, men nyter den tiden jeg har med han!

Vil bare synke ned i jorden. Det rare er at jeg og har begynt å tenke på selvmord igjen. Hvorfor ikke gjøre slutt på alt mens det er godt liksom.... Hater de tankene jeg har, de er så tåpelige og idiotiske, som gjør at jeg er akkurat det samme!

Det føles så uvirkelig, alt sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...