Gå til innhold

Svimmel

Anbefalte innlegg

Mandags kveld da jeg lå på gulvet og snakket i telefonen, sparket jeg borti TV-bordet slik atTV´n veltet og jeg fikk rett og slett TV`n i hodet. Jeg slo meg ganske kraftig, men besvimte ikke. Fikk et par kraftige kuler i hodet og følte meg ør og svimmel. Det var sent så jeg la meg til å sove like etterpå. Problemet er at jeg de siste dagene (tirsdag, onsdag og torsdag) har hatt flere "anfall" av svimmelhet. Dette er særlig når jeg bøyer meg slik at hodet blir nedover, eller akkurat når jeg legger meg ned eller når jeg står opp om morgenen. Dette skjedde 5-6 ganger de to første dagene etter ulykken, men bare en gang i dag . Har jeg fått hjernerystelse eller noe slikt? Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9916-svimmel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandags kveld da jeg lå på gulvet og snakket i telefonen, sparket jeg borti TV-bordet slik atTV´n veltet og jeg fikk rett og slett TV`n i hodet. Jeg slo meg ganske kraftig, men besvimte ikke. Fikk et par kraftige kuler i hodet og følte meg ør og svimmel. Det var sent så jeg la meg til å sove like etterpå. Problemet er at jeg de siste dagene (tirsdag, onsdag og torsdag) har hatt flere "anfall" av svimmelhet. Dette er særlig når jeg bøyer meg slik at hodet blir nedover, eller akkurat når jeg legger meg ned eller når jeg står opp om morgenen. Dette skjedde 5-6 ganger de to første dagene etter ulykken, men bare en gang i dag . Har jeg fått hjernerystelse eller noe slikt? Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9916-svimmel/#findComment-52407
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...