Gå til innhold

Noen som har et visdomsord til meg???


Jenta221365380457

Anbefalte innlegg

Jenta221365380457

Jeg er deprimert og selvskader. Psykologen min la meg inn på psykiatrisk avdeling for jeg var så langt nede at jeg hadde alt klart til å ta livet mitt, og var blitt ganske selvdestruktiv.

På avdelingen fikk jeg i løpet av 4 dager 1 samtale, der det eneste som ble tatt opp var hvor lite nyttig psykiateren mente at mitt opphold der var. Jeg skulle reise hjem og få tett poliklinisk oppfølging.

Nå har jeg vært hjemme i 10 dager, Har greidd å holdt meg, men begynner nå å bli ganske desperat igjen. Har ikke fått noen time hos psykologen ennå, selv om jeg har ringt etter time to ganger. Får da bare beskjed om at psykologen min skal ta kontakt med meg, og jeg hører ingenting mer.

Hvordan skal jeg gjøre dette. Føler meg så avvist av hele systemet i tillegg til alt annet nå, at jeg mest av alt har lyst til bare å avslutte alt, har alt jeg trenger, men det er noe som holder meg igjen. Finner ikke ut hva det er, men kjenner at det blir svakere for hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan fastlegen din hjelpe deg?

Kan du ta direkte kontakt med avdelingen du var på?

Du kan ta kontakt med pasientombudet, ring nummeropplysningen.

Du kan også ringen Mental Helses hjelpetelefon - anbefales. De kan gi deg langt mer detaljert og praktisk hjelp enn det jeg greier å knote ned:

http://www.mentalhelse.no

Trist at det har fungert så dårlig. Håper du får god hjelp snart, og at du kan kjenne at livet kan være litt godt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lebba

Kan fastlegen din hjelpe deg?

Kan du ta direkte kontakt med avdelingen du var på?

Du kan ta kontakt med pasientombudet, ring nummeropplysningen.

Du kan også ringen Mental Helses hjelpetelefon - anbefales. De kan gi deg langt mer detaljert og praktisk hjelp enn det jeg greier å knote ned:

http://www.mentalhelse.no

Trist at det har fungert så dårlig. Håper du får god hjelp snart, og at du kan kjenne at livet kan være litt godt også.

Du kan også ringe til, eller oppsøke, legevakta på hjemstedet ditt.

Varme tanker til deg, jenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...