Gå til innhold

Fortvila!!!


elisina

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er 23 år og jobber i 100% stilling. Jeg har to sykdommer så jeg klarer ikke å jobbe så mye. Sykdommene jeg har er fibromyalgi og bipolar lidelse.

Og jeg har i den siste tiden vært i konflikt med sjefen som sliter meg helt ut. Jeg er så fryktelig frustrert og kjenner at jeg bare vil låse meg inne og gråte. Jeg vil bare få være litt for meg selv og ikke måtte gå på jobb og bli helt paranoid fordi det er en del baknakking der.

Sjefen gir også klare tegn på at hun har favoritter og at jeg ikke er en av dem. Det er ikke så viktig for meg å være det heller men jeg blir bare så oppgitt og lei meg.

Jeg elsker jobben min men jeg klarer ikke å takle arbeidssituajonen slik den er nå.

Jeg får heller ikke noe hjelp fra psykologen eller fastlegen ang omskolering eller tilbud om tilrettelagt jobb. Og heller ikke at jeg sier opp jobben min men får dagpenger pga jeg sier den opp pga helsemessige årsaker.

Hva skal jeg gjøre? Jeg er helt nede nå og vet ikke hva jeg skal ta meg til.

Beklager at dette ble rotete men sånn er tankene mine for tiden.

Håper dere har noen tips om hva jeg skal gjøre for jeg vet ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hva slags yrke har du er det lite forenlig med fibromyalgi. Jeg ville vurdert å skifte fastlege, hvor bor du ? Kanskje noen i forumet kan anbefalle en fastlege ? Jeg kan fortelle litt om min egen situasjon ang leger selvo om den ikke går så mye på det psyksiske. Jeg har en revmatisk sykdom jeg har vært hos 6 -7 forskjellige leger før jeg fant en lege som jeg føler jeg kan samarbeide med. Mitt problem med de andre legene var at de bare skrev ut medikamenter og ikke godta vis det var noen medisiner jeg ikke ville ha. En lege satt bla kortison sprøyte i leddet mitt mens jeg prøvd å diskutere med han hvorfor jeg ikke ville ha sprøyten. Den legen jeg går hos nå forteller om ulemper og fordeler med en behandling og lar meg ta valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags yrke har du er det lite forenlig med fibromyalgi. Jeg ville vurdert å skifte fastlege, hvor bor du ? Kanskje noen i forumet kan anbefalle en fastlege ? Jeg kan fortelle litt om min egen situasjon ang leger selvo om den ikke går så mye på det psyksiske. Jeg har en revmatisk sykdom jeg har vært hos 6 -7 forskjellige leger før jeg fant en lege som jeg føler jeg kan samarbeide med. Mitt problem med de andre legene var at de bare skrev ut medikamenter og ikke godta vis det var noen medisiner jeg ikke ville ha. En lege satt bla kortison sprøyte i leddet mitt mens jeg prøvd å diskutere med han hvorfor jeg ikke ville ha sprøyten. Den legen jeg går hos nå forteller om ulemper og fordeler med en behandling og lar meg ta valget.

Jeg jobber i en barnehage.

jeg liker fastlegen min men jeg treffer han sjeldent siden han bare jobber to dager i uka. Jeg har også byttet lege 4 ganger for at de skulle skjønne at jeg ikke var hypokonder men faktisk var syk. Jeg skal til legen i dag og jeg gruer meg for jeg kommer til å måtte krangle meg til å bli sykemeldt. Jeg vet jeg trenger litt ro nå men problemet er bare om legen skjønner det.Håper han skjønner. Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...