Gå til innhold

Webmaster - HALLO!


Spirea

Anbefalte innlegg

Vær snill å reagere! Denne gangen fremfor alle de andre gangene!

Følgende er utdrag fra et innlegg som har blitt liggende ute på forum for seksualitet:

"Jeg slipper ikke, men holder fast mens knyttneven går som et stempel i ansiktet hans. Rå frykt lyser ut av øynene. Jeg avslutter med noen slag i mellomgulvet, før jeg tar han i ørene, og kjører kneet et par ganger opp i ansiktet hans. Jeg setter meg på en stol og venter mens han kommer seg. Samtidig forteller jeg han at han vil dø denne kvelden, hvis han ikke gjør akkurat som jeg sier....."

VÆR SÅ SNILL Å REAGERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lurendreier

Hvorfor det? Hvis en slik tektst plager DEG, kan du ikke bare la være å lese den?

conan, da. Du vet vel at det ikke er slik det fungerer her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå fjernet.

Ehhhh dette blir jo litt dumt da....

Du kopierte jo teksten hit, så nå står den her istedet for den som webmaster slettet.....

Og hadde du ikke kopiert teksten hit så hadde iallefall ikke jeg sett den - kanskje flere også - som ikke ferdes noe særlig inne på Forum for Seksualitet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh dette blir jo litt dumt da....

Du kopierte jo teksten hit, så nå står den her istedet for den som webmaster slettet.....

Og hadde du ikke kopiert teksten hit så hadde iallefall ikke jeg sett den - kanskje flere også - som ikke ferdes noe særlig inne på Forum for Seksualitet??

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...