Gå til innhold

Lyst å dø


thermos

Anbefalte innlegg

Akkurat nå har jeg lyst å dø. Livet mitt består av bare negative ting. 10 innleggelser, 4 overdoser med pumping, arr på armene, selvhat siden jeg var 13 (nå er jeg 19)... Alt går meg imot. Jeg orker snart ikke mer.... Og de gangene jeg ba om hjelp frivillig på psykiatrisk, ble jeg ofte avvvist... Nå vil de ha meg inn igjen. Men jeg vil ikke. Vil ikke på grunn av at de ikke har tatt meg seriøst før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke straff dem ved å la det gå ut over deg selv. Det virker ikke og hjelper ikke deg fremover. Ta i mot den hjelpen du kan få. Bruk dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest appendix

Ta imot du!

Kanskje de har skjønt såpass nå ta de har begynt å ta deg seriøst.

Eller kanskje de tok deg seriøst før, bare at du ikke skjønte det pga at du fikk en behandling som du ikke ville ha. Av og til er det ikke det VI tror hjelper oss som hjelper best. Men slikt kan en ikke se selv, og da føler en seg avvist og misforstått.

Jeg har kjent mye på den der selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...