Gå til innhold

nhd ang medisiner og tilstand.


beib

Anbefalte innlegg

nå har jeg fått diagnosen manisk-depresiv og begynnte på lamictal da jeg var innlagt ,men så viser det seg at jeg ikke tåler denne medisinen(fikk kraftig allergisk reaksjon og måtte innlegges på sykehus) går på oferil 600 mg for dagen og 60 mg fontex.har hatt det ganske bra i det siste ,vært rimelig stbil,men nå begynner alt og rase..nedover..er så deppa,orker ikke noe,vil kutte,har greid og la være til nå,men jeg er redd ...redd for at jeg snart mister kontrollen over det ogå..var hos psykologen på mandag og det var etter det at alt raste,selv om vi ikke gikk inn på dype ting...jeg greier ikke fortelle hvorfor jeg er deppa...det er bedre og kutte..da blir jeg bedre..følelsene mine er borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er langt fra alt som kan ordnes med medisiner. Du vet sikkert selv at det er ting du må ta opp i samtalene med psykologen. Denne veien kan være tung å gå, men fører fremover. Kutting fører aldri fremover - kun nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...