anonymkvinne1365380498 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 NorLevo Kjæresten og jeg hadde et lite uhell i helgen, noe som førte til at jeg tok NorLevo kriseprevensjon ca. halvannet døgn senere. Jeg har forstått det slik at man skal få en slags menstruasjonsblødning etter bruk av kriseprevensjon, men hos meg skjedde ingenting. (Jeg følte meg kanskje litt sliten og uvel etter å ha tatt kuren, men dette kan også ha vært "hypokonderfakter".) Er det normalt at det ikke oppstår blødning? Hva kan det bety? Er NorLevo der kanskje annerledes enn annen kriseprevensjon? (Nytt produkt, er det ikke?) Jeg er ikke over tiden enda, burde få mensen denne uken eller neste. Men jeg er ganske nervøs... (Mensen kan også komme senere etter bruk av kriseprevensjon?) Noen råd? Takknemmelig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99402-norlevo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du behøver ikke å få blødning av dette. Jeg må ikke under noen omstendigheter bli gravid og til tross for prevensjonsbruk, så hender det uhell...! Jeg har brukt det en gang jeg også og den fungerer på den måten at den forhindrer at egget fester seg. Ettersom jeg forstår, er ikke dette annet enn en litt stor dose av det samme hormonet som finnes i p-piller. Dvs. at det er naturlig å føle seg litt sliten, men det kan også ha vært psykisk stress. Det er nok ikke sikkert du får mens til riktig tid, men om du bruker den etter anvisningen skal sikkerheten mot å bli gravid være bortimot like sikker som ved bruk av p-piller. Jeg ville (siden du er så nervøs) tatt en graviditets test etter en til to uker om ikke du har fått mensen før det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99402-norlevo/#findComment-562662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.