Gå til innhold

noe galt?


Gjest hurvelurva

Anbefalte innlegg

Gjest hurvelurva

Jeg tok abort i slutten av september, og begynte på p pille (synfase). Det gikk fint en lang stund, til jeg begynte å få en del utflod med mørk brunfarge i. Jeg bestemte meg for å ta en pause fra pillene for å begynne igjen når mensen kommer tilbake. Leste av blødning var ganske vanlig bi virkning. Men kan det være infeksjon? Som sagt så har jeg enda ikke fått mensen etter aborten. Burde jeg bekymre meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hurvelurva

Jeg tok abort i slutten av september, og begynte på p pille (synfase). Det gikk fint en lang stund, til jeg begynte å få en del utflod med mørk brunfarge i. Jeg bestemte meg for å ta en pause fra pillene for å begynne igjen når mensen kommer tilbake. Leste av blødning var ganske vanlig bi virkning. Men kan det være infeksjon? Som sagt så har jeg enda ikke fått mensen etter aborten. Burde jeg bekymre meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Synfase selv, dette er helt normalt de tre første mnd. Husk at du nå ikke vil være "sikker" på minst tre uker.... Det er jo ikke menstruasjonsblødning med p-piller, men en "kunstig" blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Synfase selv, dette er helt normalt de tre første mnd. Husk at du nå ikke vil være "sikker" på minst tre uker.... Det er jo ikke menstruasjonsblødning med p-piller, men en "kunstig" blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du forteller ikke når du sluttet med Synfase? Det er ikke uvanlig at første menstruasjon kommer ca to uker forsinket, men du bør fort sjekke at du ikke er gravid. Hvis man blir gravid på p-pille., vil mensen utebli.

Infeksjon kan gi mellomblødninger , men oftest vil man også ha smerter og evt feber. Jeg synes du skal sjekke for graviditet og ta kontakt med din lege his mensen fortsatt ikke kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du forteller ikke når du sluttet med Synfase? Det er ikke uvanlig at første menstruasjon kommer ca to uker forsinket, men du bør fort sjekke at du ikke er gravid. Hvis man blir gravid på p-pille., vil mensen utebli.

Infeksjon kan gi mellomblødninger , men oftest vil man også ha smerter og evt feber. Jeg synes du skal sjekke for graviditet og ta kontakt med din lege his mensen fortsatt ikke kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...