Gå til innhold

hva kan jeg gjøre


antagonist

Anbefalte innlegg

dette er litt vanskelig, har en venninde som har det for seg at livet hennes gikk i stykker etter at hun fikk fjernet en føflekk, og har vært trist og deprimert, helt til hun fikk den tatovert på seg igjen. men nå har hun tatovert på seg en ny og livet er igjen i ubalangse. hun sjekker været hver dag og har forskjellige ting hun må teste ut etter værtypen.jeg kan jo ikke si til henne at du må ta deg en tur til en psykolog, i og med at hun har levd det meste av livet sitt etter denne tankegangen og hun er så overbevist selv om dette så det nytter ikke å overbevise henne på egne hånd. hun går heller ikke ut kun på jobb og faste steder. fordi hun er redd for å miste seg selv.

kan noen hjelpe meg, hun er jo så en god person ellers.

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...