tsofia Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg er i sån tvil om det jeg har opplevd er overgrep eller om det er meg det er noe "galt" med. Jeg har jo psykiske problemer i tillegg. Dessuten er det jo ikke så morro å utlevere dette i utgangspunktet. Spesielt ikke for dem det gjelder. Det meste dreier seg om verbale ting så langt jeg husker. Manipulasjon. Kontroll. Dette gjor at jeg stengte igjen mange følelser. Fordi jeg var sta og vlle ikke at han skulle invadere meg selv om han jo gjor det likevel desverre. Det er først etter at folk rundt meg kommenterte at jeg var litt rar i voksen alder. Plus jeg oppdaga at jeg ikke lenger fulgte mine veninner lenger. Jeg bakka rett og slett akterut og mine psykikse problemer ble klare. Om dette er følger av overgrep eller andre ting får jeg ALDRI svar på, og det irriterer meg. Jeg kan jo tilføye at manipulasjonen ofte dreide seg om sexrelaterte ting. Akkurat som om han ville kontrollere min sexualitet. Han ville styre den på en måte. Er vel i grenseland på overgrep. Det jo ikke rart jeg lurer. Ofte ser jeg på han som djevelen sjøl eller som en trollmann. Fordi han ennå har sån makt. Han skremmer meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99508-overgrep/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
huufsa Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg griper meg i å undre; Hvem KAN dette være...? Som har en slik makt...? Jeg forstår deg så godt, men: Vær så snill å sett deg ned å undre på dette du også...; Hvem ER han??? Vær hele tiden obs... - frigjør deg fra dette taket han har på deg! Men du må være på vakt... hele tiden...Hold deg litt unna... Til du VET du er fri! Først DA kan du på nytt forholde deg til han... *tenker på deg* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99508-overgrep/#findComment-563968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.