Gå til innhold

Lystløgner


weblers

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort problem. Jeg er 23 år og student og verken mine foreldre eller min kjæreste stoler på meg. Jeg kan ikke bebreide dem fordi jeg gjør jo ikke annet enn å lyve! Ikke om småting men om ting jeg virkelig skammer meg over. Jeg har ikke hatt motivasjon til å gå på skolen. Slik har det vært i 2-3 uker. Når jeg en dag møtte en av mine medstudenter og vedkommende spurte hvorfor jeg ikke kom på skolen, kom jeg opp med en horribel historie om at jeg hadde blitt ranet og slått ned og hadde så store smerter at jeg ikke orket å gå på skole. Kjæresten min sa jeg ingenting til, hun trodde jo at jeg gikk på skolen. En bekjent av meg snakket med henne og sa hun var bekymret for meg siden jeg hadde blitt slått ned. Kjæresten min ble helt paff da hun hørte dette og konfronterte meg med det.

Dette er ikke første gangen jeg lyver slik. Jeg fikk saprken fra min forrige jobb, og da jeg ikke lenger dukket opp på jobb, sa jeg det var fordi jeg lå på sykehuset pga. et infarkt(!). Jeg gjør ikke annet enn å såre mine nærmeste og mister nå all tillit. Jeg føler jeg trenger hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...