Gå til innhold

Om symptomer, p-piller og litt til.


Knotten

Anbefalte innlegg

Ja, ta en test til du, bare for å være helt trygg. Jo, det kan jo være UL-terminen min ikke stemte. Isåfall har jeg gått langt over tiden og Synne var nå ikke noe spes. stor eller noe. Ikke godt å si i ettertid vaffal.

Snufs-i dag skulle vi egentlig dratt til Danmark, men vi fikk ikke barnevakt og vennene våre drar. Deppehelg.

God helg til deg ihvertfall:-)

Huff. Får håpe helgen lysner etterhvert, da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Knotten

    26

  • Trine Endsjø, jordmor

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ja, ta en test til du, bare for å være helt trygg. Jo, det kan jo være UL-terminen min ikke stemte. Isåfall har jeg gått langt over tiden og Synne var nå ikke noe spes. stor eller noe. Ikke godt å si i ettertid vaffal.

Snufs-i dag skulle vi egentlig dratt til Danmark, men vi fikk ikke barnevakt og vennene våre drar. Deppehelg.

God helg til deg ihvertfall:-)

Huff. Får håpe helgen lysner etterhvert, da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Får håpe helgen lysner etterhvert, da :o)

Joda, nå er ungene i seng. Gubben jobber overtid. Jeg har laget pizza som snart skal i ovnen, så skal jeg se på Tande P, Vil du bli millionær på tv2, deretter på tv4, så tilslutt Baren. Er ikke akkurat det samme som Danmark da, men det er ikke så verst likevel. Hmmmm...dette hører vel mest til på meldinger, men men nå er det skrevet her så det får være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Får håpe helgen lysner etterhvert, da :o)

Joda, nå er ungene i seng. Gubben jobber overtid. Jeg har laget pizza som snart skal i ovnen, så skal jeg se på Tande P, Vil du bli millionær på tv2, deretter på tv4, så tilslutt Baren. Er ikke akkurat det samme som Danmark da, men det er ikke så verst likevel. Hmmmm...dette hører vel mest til på meldinger, men men nå er det skrevet her så det får være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, nå er ungene i seng. Gubben jobber overtid. Jeg har laget pizza som snart skal i ovnen, så skal jeg se på Tande P, Vil du bli millionær på tv2, deretter på tv4, så tilslutt Baren. Er ikke akkurat det samme som Danmark da, men det er ikke så verst likevel. Hmmmm...dette hører vel mest til på meldinger, men men nå er det skrevet her så det får være.

Vi har en tendens til å skli litt ut :o)

Nå takker jeg for meg for i dag! Det er The Rock på TvN.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, nå er ungene i seng. Gubben jobber overtid. Jeg har laget pizza som snart skal i ovnen, så skal jeg se på Tande P, Vil du bli millionær på tv2, deretter på tv4, så tilslutt Baren. Er ikke akkurat det samme som Danmark da, men det er ikke så verst likevel. Hmmmm...dette hører vel mest til på meldinger, men men nå er det skrevet her så det får være.

Vi har en tendens til å skli litt ut :o)

Nå takker jeg for meg for i dag! Det er The Rock på TvN.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...