Gå til innhold

Depresjon


Waterboy1365380499

Anbefalte innlegg

Waterboy1365380499

Hei jeg bare lurte på er det vanligt å føle seg ør i hue og samtidig ha lit vont i kroppen spesielt på venstre side av kroppen når man er depremert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest appendix

Det er mange fysiske symptomer forbundet med depresjon.

Siden du nevner det med 'venstre side av kroppen' så er det mange som nevner slikt hvis de tenker på hjerteproblemer. Angstsymptomer kan gi slike symptomer, derfor har mange angstpasienter (meg inkludert) opplevd å bli sjekket ut med EKG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at jeg følte at jeg hadde en stor vattdott i hodet da jeg var alvorlig deprimert.

Dette er mange år siden, så jeg husker ikke helt.

Følte at jeg tankemessig fungerte dårlig og at jeg ikke klarte å samtale skikkelig med folk. Datt ut og satt i min egen lille verden.

For å utelukke at det er noe fysisk i veien med deg, burde du kanskje lufte problemstillingen for en lege.

Ikke så lurt å skremme deg med denne informasjonen, for det er lite trolig at den gjelder deg, men likevel..

(Det har hender at enkelte med svulst på hjernen får forvirringssymptomer og at man først tror det er en psykose, så tar man noen undersøkelser så viser det seg å være svulst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...