Gå til innhold

Er litt merkelig jeg...


mcdoo

Anbefalte innlegg

Jeg har flytta til Oslo nå... Har det egentlig ganske bra her. Satt å tenkte før jeg tok banen til byn i dag at jeg har i grunnen kommet bort fra det meste. De stedene overgrepene skjedde, det stedet hvor mamma ble drept og andre ting... Har ikke tenkt så kjempe masse på det. Men jeg merka samtidig at det ikke går an å glemme og fortrenge. Og det irriterer meg.

Jeg har det bra, men jeg er ikke helt i storform. Jeg kan sitte med flere venner her, men jeg sier ikke så mye. Jeg vil, men jeg klarer ikke. Er sliten og trøtt... Men jeg tror at samtidig så gnager tankene mine i underbevisstheten min og ødelegger meg. Jeg lukker meg liksom litt inne når jeg er ute. Tror kanskje jeg er redd for at folk skal se hvordan jeg har det... Kanskje jeg bare vil ha det bra og innbiller meg at jeg faktisk har det bra. Ikke vet jeg...

Huff.... dette ble bare rot... beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...