Gå til innhold

svak


Gjest motisaz

Anbefalte innlegg

Gjest motisaz

Hvor er det blitt av kontrollen min? Føler at jeg forsvinner igjen. Ned igjen. Jeg hadde en gang kontrollen over meg selv, den er borte nå. Jeg er et svakt menneske. For svak til å leve, for svak til å dø også. Eksisterer bare i en slags hermetikk boks. Ingen ser det, ingen vil se. Jeg har ikke lov til å være syk lenger, skulle være frisk nå. Er så masse i hodet mitt jeg skulle ha sluppet ut, men jeg tør ikke av frykt for at folk vil trekke seg vekk fra meg. Huff..er bare destruktiv jeg, men er sliten av mine egne tanker. Sliten uten å ha lov til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg igjen..kjenner igjen savnet av styrken og kontrollen som var der før men som er borte nå.kjenner igjen å være destruktiv og det å være svak uten å ha lov til det..jeg prøver å tenke at noen mennesker er svakere enn andre.selv om det kan være ydmykende å tenke på så okei,jeg har fått hjelp.okei.jeg har dårligere nerver enn andre.jeg er nede selv nå så klarer ikke komme med råd.jeg var oppe en litenn uke men så datt jeg ned igjen og lurer på hvor i helvete de positive tankene ble av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...