Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm... jeg må nesten telle:

Nei, det gidder jeg ikke nå, men jeg har en del flere enn jeg hadde.

Den siste er Moulin Rouge, og A Fish Called Wanda SE, samt Fight Club og Jackass The Movie. Alle er jo godbiter! :)

Men de virkelig godbitene er nok:

Band Of Brothers - Genialt!

Twin Peaks første sesong - Gleder meg til sesong to kommer nå i mai! :)

Ja, Pulp Fiction spesial versjon (sone 1). Genialt!

Tja... The Doors SE tar seg jævla bra ut i hylla her.

Det er sikkert mer...

Nå har jeg nettopp leid The Mothmans Profecies (eller noe sånt) og Jason Bourne.

To filmer jeg har vært i tvil om å kjøpe (har ikke sett dem) så jeg leide dem først!

Jeg gleder meg til The Pianist nå snart kommer på Sone 1, men jeg venter nok til det kommer en versjon med engelsk tekst (tror den første som kommer bare har spansk tekst).

Du da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99810-sdd-film/#findComment-565263
Del på andre sider

Hmmm... jeg må nesten telle:

Nei, det gidder jeg ikke nå, men jeg har en del flere enn jeg hadde.

Den siste er Moulin Rouge, og A Fish Called Wanda SE, samt Fight Club og Jackass The Movie. Alle er jo godbiter! :)

Men de virkelig godbitene er nok:

Band Of Brothers - Genialt!

Twin Peaks første sesong - Gleder meg til sesong to kommer nå i mai! :)

Ja, Pulp Fiction spesial versjon (sone 1). Genialt!

Tja... The Doors SE tar seg jævla bra ut i hylla her.

Det er sikkert mer...

Nå har jeg nettopp leid The Mothmans Profecies (eller noe sånt) og Jason Bourne.

To filmer jeg har vært i tvil om å kjøpe (har ikke sett dem) så jeg leide dem først!

Jeg gleder meg til The Pianist nå snart kommer på Sone 1, men jeg venter nok til det kommer en versjon med engelsk tekst (tror den første som kommer bare har spansk tekst).

Du da?

Tja, jeg har passert 150 filmer nå. Det er langt mellom de riktig gode bitene, men jeg har kjøpt noen gamle klassikere på den skumle fronten da - The Shining og The Thing.

The Others er herlig, også er Fleksnes-serien et must da :)

Band of Brothers har jeg ikke sett ennå, bare hørt mye bra om. Den kjøpes inn straks bonusen på jobb er inne på konto :)

Av eventyrfilmer kan nevnes Journy to the senter of the Earth og Doinotopia. Førstnevnte på 3 timer og den andre på 4...

Har du lyst til å se noe anerledes med Val Kilmer, er The Salton Sea en mulighet. Den danske filmen Bleeder er og litt spes. Så den på TV en gang i tiden, men måtte bare ha den på DVD da jeg fikk plukke ut en gratis film ved kjøp av nytt TV.

Og til slutt; hvis du ennå ikke har sett Eksperimentet (tysk), så er det jammen på tide snart : )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99810-sdd-film/#findComment-565582
Del på andre sider

Tja, jeg har passert 150 filmer nå. Det er langt mellom de riktig gode bitene, men jeg har kjøpt noen gamle klassikere på den skumle fronten da - The Shining og The Thing.

The Others er herlig, også er Fleksnes-serien et must da :)

Band of Brothers har jeg ikke sett ennå, bare hørt mye bra om. Den kjøpes inn straks bonusen på jobb er inne på konto :)

Av eventyrfilmer kan nevnes Journy to the senter of the Earth og Doinotopia. Førstnevnte på 3 timer og den andre på 4...

Har du lyst til å se noe anerledes med Val Kilmer, er The Salton Sea en mulighet. Den danske filmen Bleeder er og litt spes. Så den på TV en gang i tiden, men måtte bare ha den på DVD da jeg fikk plukke ut en gratis film ved kjøp av nytt TV.

Og til slutt; hvis du ennå ikke har sett Eksperimentet (tysk), så er det jammen på tide snart : )

Jeg så nettopp på Jason Bourne og The Mothmans Prophecies.

Det er skjelden man ser så god action som denne Jason Bourne filmen. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg koste meg under en action film da de stort sett er like alle sammen, men denne var bare utrolig bra!

Og den andre var også meget god!

Jeg har selvsagt The Shining jeg også. Håper du har sone 1 versjonen som er 30 minutter lenger enn kinoversjonen? Hvis ikke bør du skaffe den!

Fleksnesserien skal jeg ha, men ikke før den kommer i boks. Går ut fra at den gjør det etter hvert!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99810-sdd-film/#findComment-565605
Del på andre sider

Jeg så nettopp på Jason Bourne og The Mothmans Prophecies.

Det er skjelden man ser så god action som denne Jason Bourne filmen. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg koste meg under en action film da de stort sett er like alle sammen, men denne var bare utrolig bra!

Og den andre var også meget god!

Jeg har selvsagt The Shining jeg også. Håper du har sone 1 versjonen som er 30 minutter lenger enn kinoversjonen? Hvis ikke bør du skaffe den!

Fleksnesserien skal jeg ha, men ikke før den kommer i boks. Går ut fra at den gjør det etter hvert!

Jeg har ikke sone 1 versonen av The Shining, men den jeg har er på 259 minutter. Filmen går over to disker og den ene er tosidig.

Jeg samler kun på sone 2 og har en ren sone 2 spiller også. Ja, jeg vet.. det er mange som synes jeg er litt "rar" :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99810-sdd-film/#findComment-565688
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...