Gå til innhold

stygt underliv.... kan noe gjøres?

Anbefalte innlegg

girl-next-door

Jeg er 25 år og trives ikke med underlivet mitt. De indre kjønnsleppene henger utenfor de ytre, og de ytre står i tillegg litt fra hverandre. Det ser altså "slaskete" ut!!

Er det noe man kan gjøre for å fikse på dette? Hva vil en slik operasjon koste? Og vil man miste følsomheten?

Blir veldig glad for svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99840-stygt-underliv-kan-noe-gj%C3%B8res/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fornøyd

Heisann.

Jeg hadde slike indre kjønnslepper som du, de hang utenfor, og var egentlig veldig plagsomme. Jeg turte ikke selv å gå til legen med dette, for jeg trodde ikke man kunne gjøre noe særlig med det. Men ved en vanlig rutine gyn.kontroll, tok legen min det faktisk opp med meg, og lurte på om det var noe jeg ønsket å gjøre noe med.

I mitt tilfelle var det atså mest plagsomt, men det så heller ikke pent ut. Legen min sendte meg til sykehuset for å se om jeg kunne få noe gjort. Da jeg kom dit, fikk jeg beskjed om at jeg oppfylte de krav til operasjon, noe jeg ikke selv skulle betale for.

Operasjonen kom, og jeg ble lagt i narkose. De kuttet rett og slett av de delene som var 'til overs' med laser. Alt tok vel 10-15 min. Jeg kan fortelle at det var kjempevondt de første ukene. Men det var så verdt det.

Nå er jeg kjempefornøyd med underlivet mitt iallefall. Skjems ikke lenger over det. Og jeg føler nesten mer nå enn før. Så ikke noe er ødelagt av den grunn, det ble bare bedre.

Oppfordrer deg til å ta dette opp med legen din først, og dersom dette er meget plagsomt for deg, skal du også fortelle dette.

Lykke til!

Gjest Aina E

Heisann.

Jeg hadde slike indre kjønnslepper som du, de hang utenfor, og var egentlig veldig plagsomme. Jeg turte ikke selv å gå til legen med dette, for jeg trodde ikke man kunne gjøre noe særlig med det. Men ved en vanlig rutine gyn.kontroll, tok legen min det faktisk opp med meg, og lurte på om det var noe jeg ønsket å gjøre noe med.

I mitt tilfelle var det atså mest plagsomt, men det så heller ikke pent ut. Legen min sendte meg til sykehuset for å se om jeg kunne få noe gjort. Da jeg kom dit, fikk jeg beskjed om at jeg oppfylte de krav til operasjon, noe jeg ikke selv skulle betale for.

Operasjonen kom, og jeg ble lagt i narkose. De kuttet rett og slett av de delene som var 'til overs' med laser. Alt tok vel 10-15 min. Jeg kan fortelle at det var kjempevondt de første ukene. Men det var så verdt det.

Nå er jeg kjempefornøyd med underlivet mitt iallefall. Skjems ikke lenger over det. Og jeg føler nesten mer nå enn før. Så ikke noe er ødelagt av den grunn, det ble bare bedre.

Oppfordrer deg til å ta dette opp med legen din først, og dersom dette er meget plagsomt for deg, skal du også fortelle dette.

Lykke til!

Leste akkurat at de foretar sånne operasjoner der hvor jeg ble operert...

Les:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1624611 for å se fremgangsmetoden.

Gjest Aina E

Leste akkurat at de foretar sånne operasjoner der hvor jeg ble operert...

Les:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1624611 for å se fremgangsmetoden.

Her er kopi av innlegget (Gjelder mageplastikk):

Jeg fikk dekket alt og jeg ventet i 4-5 mnd. fra legen henviste meg til operasjonen ble tatt. (Betalte 320,- i egenandel).

Overførte på eget initiativ ventelistepapirene til en privatklinikk med offentlig støtte, da var ikke ventetiden mer enn et par mnd. i stedet for 6-7 år...!

Jeg bestemte meg for operasjonen for 2-3 år siden.

For å få det så raskt må du:

1: Finne en lege som vil henvise deg.

2: Be han sende papirene til det sykehuset i landet med minst mulig ventetid.

3: Informere privatklinikken (Jeg vet bare om en privatklinikk med støtte og det er Axess klinikken) om at de kommer til å få papirene fra sykehuset snart.

4: Når du får beskjed om at du står på venteliste til operasjon, ringer/faxer, eller skriver du til sykehuset og ber de sende papirene videre til privatklinikken.

5: Du får innkallelse i posten, men bør ringe for 1. konsultasjon selv.

Jeg er kjempefornøyd, her er webadressen til sykehuset: http://www.axessclinic.com/

Gjest slitern

Det er vanlig at de indre kjønnsleppene henger litt utenfor. Nå vet jeg jo ikke hvor mye utenfor de henger hos deg, men hvis det er plagsomt funksjonelt til daglig bør du kanskje gjøre noe. Det er forskjell på å gjøre noe for utseendes skyld og dersom det er gjør vondt å ha det slik.

Gjest flaggermus

Jeg har også store indre kjønnslepper som går nedenfor de ytre.

Da jeg var yngre syns jeg dette var både stygt og flaut. Syns spesielt det var flaut når kjæresten skulle slikke meg.

Også ved sex må de brettes til side for at han skal komme inn.

Nå er jeg i midten av tyveårene og har akseptert at slik er jeg skapt. Jeg har et bra sexliv og de guttene som jeg har hatt forhold til har aldri klaget, heller tvert i mot.

Jeg håper du også kan lære deg til å sette pris på dine kjønnslepper.

Ellers er jo operasjon en utvei, men det tror jeg er veldig smertefullt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...