Gjest cat20 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hei alle sammen! Jeg er en ung kvinne på 20 år, og som mange andre her på forumet ønsker jeg også å forstørre brystene mine. Jeg bor i Bergen, og har to klinikker å velge mellom: Volvat og Bergen Klinikk... Noen som kan anbefale hvilken som er "best" ut i fra en begrunnelse? Ellers så er tanken på et slik inngrep meget skummelt for meg... jeg vet hva jeg ønsker, men tørr jeg virkelig!? Hvor lang tid tar det for å få en operasjonsdag? Hvor lang tid tar det før jeg kan leve som normalt.. sole meg, bade osv? Altså, med tanke på at det er sommerferie snart.... Foreldrene mine er noe gammeldags, så jeg kvier meg spesielt til å fortelle om hva jeg ønsker... Ikke det at de skal bestemme for meg, men øsnker jo selvfølgelige en forståelse og støtte.... Jeg øsnsker gjerne kontakt med personer som har fått sine pupper forstørret. Et stort pluss er at du har gjort det i Bergen, men trenger selvfølgelig ikke det! Har sikkert mange andre spørsmål om dette temaet, men får holde for denne gangen... er nervepirrende bare dette, hehe. takk på forhånd. kos fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99912-%C3%B8nsker-st%C3%B8rre-bryst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtrhil_85 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg ser ikke vitsen med silikon? Tror du at du blir mer atraktiv? I så fall skal du ha småe bryster. Jeg vil si at en jente er penest når hun er naturlig.. Også en del ting til som jeg lurer på , tenker du på helsefaren på dette? Bivirkninger ? At det vil gjøre FAEN så vondt 2-3 ukene etter? Eller er skjønnhet verdt hvilken som helst pris? Pengene som du kunne spart? Og hva om du sitter om 20 år og angrer på du tok oprasjonen? og tenker du på at du ikke kan amme babyer etter dette? Og du vet at silikon blir sett på som sluskete og "horete" ? Si meg , hva er så positivt med Silikon?? Når du finner den rette for deg skal den personen elske og godta deg for den du er !! Jeg tror du vil ha silikon fordi _alle_ andre vil ha det, tro meg, det er ikke på _mote_ .. se på pamela f.eks.. not_sexy... Du er klar over at du ikke kan fjerne silikon når du blir lei? De fjernen flesket som du har i brystene fra før av , og du vet at Brystkreft forekommer oftere vist har silikon? Vel jeg er ikke en kar med fordommer , men sier bare, DONT do it .. Vist du vil prate litt mer, diskutere dette så send meg en mail .. er åpen for all slags diskusjoner.. MvH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99912-%C3%B8nsker-st%C3%B8rre-bryst/#findComment-566345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blomma Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg ser ikke vitsen med silikon? Tror du at du blir mer atraktiv? I så fall skal du ha småe bryster. Jeg vil si at en jente er penest når hun er naturlig.. Også en del ting til som jeg lurer på , tenker du på helsefaren på dette? Bivirkninger ? At det vil gjøre FAEN så vondt 2-3 ukene etter? Eller er skjønnhet verdt hvilken som helst pris? Pengene som du kunne spart? Og hva om du sitter om 20 år og angrer på du tok oprasjonen? og tenker du på at du ikke kan amme babyer etter dette? Og du vet at silikon blir sett på som sluskete og "horete" ? Si meg , hva er så positivt med Silikon?? Når du finner den rette for deg skal den personen elske og godta deg for den du er !! Jeg tror du vil ha silikon fordi _alle_ andre vil ha det, tro meg, det er ikke på _mote_ .. se på pamela f.eks.. not_sexy... Du er klar over at du ikke kan fjerne silikon når du blir lei? De fjernen flesket som du har i brystene fra før av , og du vet at Brystkreft forekommer oftere vist har silikon? Vel jeg er ikke en kar med fordommer , men sier bare, DONT do it .. Vist du vil prate litt mer, diskutere dette så send meg en mail .. er åpen for all slags diskusjoner.. MvH Jenta ber om råd fra andre med erfaring - du får mene hva du vil, men det var ikke dine meninger hun ba om å få... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99912-%C3%B8nsker-st%C3%B8rre-bryst/#findComment-566943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg ser ikke vitsen med silikon? Tror du at du blir mer atraktiv? I så fall skal du ha småe bryster. Jeg vil si at en jente er penest når hun er naturlig.. Også en del ting til som jeg lurer på , tenker du på helsefaren på dette? Bivirkninger ? At det vil gjøre FAEN så vondt 2-3 ukene etter? Eller er skjønnhet verdt hvilken som helst pris? Pengene som du kunne spart? Og hva om du sitter om 20 år og angrer på du tok oprasjonen? og tenker du på at du ikke kan amme babyer etter dette? Og du vet at silikon blir sett på som sluskete og "horete" ? Si meg , hva er så positivt med Silikon?? Når du finner den rette for deg skal den personen elske og godta deg for den du er !! Jeg tror du vil ha silikon fordi _alle_ andre vil ha det, tro meg, det er ikke på _mote_ .. se på pamela f.eks.. not_sexy... Du er klar over at du ikke kan fjerne silikon når du blir lei? De fjernen flesket som du har i brystene fra før av , og du vet at Brystkreft forekommer oftere vist har silikon? Vel jeg er ikke en kar med fordommer , men sier bare, DONT do it .. Vist du vil prate litt mer, diskutere dette så send meg en mail .. er åpen for all slags diskusjoner.. MvH "Jeg ser ikke vitsen med silikon? Tror du at du blir mer atraktiv?" Du ser ikke vitsen med silikon? Neivel, så fint for deg. Du er heldig som er fornøyd med din egen kropp da. Men ikke alle er det og større bryster kan faktisk gjøre at en kvinne føler seg/er mer attraktiv. Er det så rart? "I så fall skal du ha småe bryster. Jeg vil si at en jente er penest når hun er naturlig.." Alle har forskjellig smak... "Også en del ting til som jeg lurer på , tenker du på helsefaren på dette? Bivirkninger ? At det vil gjøre FAEN så vondt 2-3 ukene etter?" Jeg hadde vondt i ca. en uke men langt fra "FAEN så vondt"! "Eller er skjønnhet verdt hvilken som helst pris? Pengene som du kunne spart?" For de som tar en slik operasjon er det som regel verdt disse pengene, utrolig nok altså! "Og hva om du sitter om 20 år og angrer på du tok oprasjonen? og tenker du på at du ikke kan amme babyer etter dette?" Hvis man angrer kan man fjerne innleggene. Huden vil trekke seg sammen og ikke bli "pløsete" (Hvis ikke man har lagt inn vanvittige mengder da...) Dessuten er det ikke dokumentert at silikon og ammeproblemer har noen sammenheng. "Og du vet at silikon blir sett på som sluskete og "horete" ?" Dette var nytt for meg. Dette er kanskje din personlige mening? "Si meg , hva er så positivt med Silikon?? Når du finner den rette for deg skal den personen elske og godta deg for den du er !! Jeg tror du vil ha silikon fordi _alle_ andre vil ha det" Når en person legger inn silikon tror jeg det som oftest er for sin egen selvfølelses skyld, ikke for å tilfredstille alle andre. "tro meg, det er ikke på _mote_ .. se på pamela f.eks.. not_sexy..." Det finnes faktisk de som synes Pamela er sexy. Faktisk veldig mange, så noe må hun ha gjort riktig, eller hva? Dessuten trenger man ikke se ut som Pamela selvom man har lagt inn silikon! Jeg f.eks. har silikon og har nå helt vanlig str. slik som mine "naturlige" venninner. "Du er klar over at du ikke kan fjerne silikon når du blir lei? De fjernen flesket som du har i brystene fra før av , og du vet at Brystkreft forekommer oftere vist har silikon?" Har aldri hørt at man lettere får kreft om man har silikon, bare at det kan bli vanskeligere å oppdage dersom man først får det. Fjerning av "flesk" i brystene gjøres kun ved brystreduksjon. "Vel jeg er ikke en kar med fordommer , men sier bare, DONT do it .. Vist du vil prate litt mer, diskutere dette så send meg en mail .. er åpen for all slags diskusjoner.. MvH - Xtrhil_85" Mye fordommer må jeg si du har, og du har tydeligvis også trodd blindt på en haug av rykter...Kanskje det hadde vært lurt å studere litt fakta før du buser ut med meningene dine? Jeg ble faktisk ganske provosert... Nesten så jeg håper dette bare var en spøk fra din side... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99912-%C3%B8nsker-st%C3%B8rre-bryst/#findComment-567141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.