smetana Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Hei, prøvde å komme inn via www.doktoronline.no, men får bare "forbidden", kommer ikke inn på siden. Når jeg går via kvasir går det greit. Hva skjer? 0 Siter
Gemini Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Har du forsøkt å klikke på knappen "Reload/refresh"? 0 Siter
smetana Skrevet 6. april 2003 Forfatter Skrevet 6. april 2003 Har du forsøkt flere ganger? Ja. tre ganger tidligere og en gang nå i kveld. 0 Siter
smetana Skrevet 6. april 2003 Forfatter Skrevet 6. april 2003 Har du forsøkt å klikke på knappen "Reload/refresh"? Jeg kommer ikke til en refresh side en gang. Det står bare " forbidden" og at jeg ikke har tilgang til denne serveren. Har jo fint lite peiling på data og da!!!! 0 Siter
Gemini Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Jeg kommer ikke til en refresh side en gang. Det står bare " forbidden" og at jeg ikke har tilgang til denne serveren. Har jo fint lite peiling på data og da!!!! Mener ikke en "refresh"-side, men de knappene som er øverst i nettleser-programmet ditt. Du kan klikke på den knappen, eller på menyen View (=Vis på norsk), Refresh (= oppdater på norsk, tror jeg). Du kan også trykke på F5-tasten som er på den øverste linja på tastaturet ditt. Alle tre tingene gjør akkurat det samme, oppdaterer den siden du går inn på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.