Gå til innhold

Healing


usikker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen som har prøvd healing?

Gjerne mot depresjon, tunge tanker...

Ja men måtte ha medisiner i tilegg, men det hjalp å snakke med healeren om de tunge tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre enn med psykolog?

Hadde psykolog i tilegg og healeren sa jeg måtte høre på psykologen, men om de åndelige tingene var healeren god å ha. Fikk litt forklaringer selv om hun ikke hadde svaret på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart....

Psykologen hadde tro på healeren og healeren hadde tro på psykologen, dessverre ble jeg bare verre av å gå til den psykologen. Nytter ikke å jatte med folk som er i full psykose, var det lenge og takket være henne og hennes mangel på kunnskap. At jeg hadde kontakt med utenomjordiske var jo helt normalt, hun jobbet på et familievernkontor. Lenge etter fikk jeg rett hjelp, healeren var mer jordnær enn henne. Så finner du en god healer ville jeg stolt på den, gode psykologer vokser ikke på trær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar stjernestøv.

Jeg går også til psykolog, på DPS.

Hun bare lytter, og sier lite og ingenting.

Har vært der 5 g, men nå skal hun ha 4ukers ferie....

Må man fortelle så mye til en healer da?

Er det ikke nok å bare si at man føler seg sliten?

Så er det opp til healeren hva han finner ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar stjernestøv.

Jeg går også til psykolog, på DPS.

Hun bare lytter, og sier lite og ingenting.

Har vært der 5 g, men nå skal hun ha 4ukers ferie....

Må man fortelle så mye til en healer da?

Er det ikke nok å bare si at man føler seg sliten?

Så er det opp til healeren hva han finner ut?

Ok, noen psykologer er jo sånn, men greit med tilbakemeldig syns jeg og å få noe å jobbe med. Jeg bearbeidet mine traumer fra oppveklsten med healeren, jeg skrev mye til henne og hun sendte healing. Nå har jeg ikke lenger PTSD. Hun hjalp virkelig meg. Men alle healere jobber jo forskjellig og da, men det er viktig at man gjør noe aktivt selv og ikke blir en passiv mottaker. Det har jeg ikke tro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykologen hadde tro på healeren og healeren hadde tro på psykologen, dessverre ble jeg bare verre av å gå til den psykologen. Nytter ikke å jatte med folk som er i full psykose, var det lenge og takket være henne og hennes mangel på kunnskap. At jeg hadde kontakt med utenomjordiske var jo helt normalt, hun jobbet på et familievernkontor. Lenge etter fikk jeg rett hjelp, healeren var mer jordnær enn henne. Så finner du en god healer ville jeg stolt på den, gode psykologer vokser ikke på trær.

 

Hmm. Jeg har ikke studert psykologi, men foreleseren i teknologihistorie var inne på at kontakt med utenomjordiske ofte er et dårlig tegn hos en oppfinner.

 

Jeg har en følelse av at den regelen kan utvides til å gjelde andre grupper også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg har ikke studert psykologi, men foreleseren i teknologihistorie var inne på at kontakt med utenomjordiske ofte er et dårlig tegn hos en oppfinner.

 

Jeg har en følelse av at den regelen kan utvides til å gjelde andre grupper også.

Hun oppmuntret meg til all min galskap, har truffet mange slags psykologer kan man si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykologen hadde tro på healeren og healeren hadde tro på psykologen, dessverre ble jeg bare verre av å gå til den psykologen.

 

Mange rare psykologer som helst skulle vært pasienter.

Anonymous poster hash: 506b9...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
11 timer siden, kovakova skrev:

Kan healing funke mot en hjerne som kjennes ut som en glidende smørklatt??

Healing går jo på hele kroppen, sinnet og sjelen, så tror ikke det nytter å bare kurere en ting. Alt henger sammen, å healing betyr vel å bli hel. Det er en prosess, ofte en lang en og en må jobbe med seg selv på mange plan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det skal være visst.

Anonymkode: d2177...8b2

Men det er viktig dersom den ikke skal forbli smør.. Hardt til tider, men verdt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...