Gå til innhold

Hvordan forandre energiene sine?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg forstår dem ikke. Livene våres har en grunnenergi. Det er det som er med oss hele livet av utfordringer, nedturer og gleder. Vi får små pauser, men så går det alltid tilbake til grunnenergien, så er det liksom så lenge til igjen. Jeg har åpenbart «ensom» som energi, «bekymring» og «avvist». Men når mitt liv går opp går det så ekstremt opp! Men det er alltid kortvarig! Så er det mega lange perioder med å føle seg ensom og forlatt igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er trist å høre. Håper du har det bedre nå. Jeg har selv to barn født på 90 tallet. 

Anonymkode: 87e5a...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 0.42):

Det er trist å høre. Håper du har det bedre nå. Jeg har selv to barn født på 90 tallet. 

Anonymkode: 87e5a...61a

Nja. På enkelte måter, men nye problemer kom. Samme utfordring, men jeg er endelig fri fra 2016-2020 bobla. 
Ting kan ikke kalles bra nei. 
Det er som om jeg tiltrekker meg bare det jeg ikke vil ha. 
Jeg er så avslappet til det som er uinteressant, men det er dette som alltid er der for meg. Jeg aner ikke hva dette er for noe. 
La oss si at en mann er uinteressant. Hans navn dukker opp på skjermen min ofte, han reagerer ofte på ting jeg legger ut, dukker opp i chatboksen uten at vi har skrevet til hverandre feks. Som om skjebnen prøver å hinte til noe, men jeg vil ikke ta imot.

Men jeg tenker jo det er typisk at jeg skal ha en slik kjempe kjedelig en. Jeg er jo kanskje litt slik selv. Kanskje derfor jeg ikke er interessert. Men hvorfor er han da? Jeg har kanskje noe han ikke har da. Jeg vet ikke 100% om han er intr altså men jeg føler det, og det er jo slik at når det e noe jeg ikke vil skal stemme så stemmer det, mens de jeg vil skal stemme stemmer ikke. Så om han fyren jeg liker ser min vei så er det sikkert bare ønsketenking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
UtakknemligDiva skrev (På 10.11.2020 den 17.03):

Livene våres har en grunnenergi. Det er det som er med oss hele livet av utfordringer, nedturer og gleder. Vi får små pauser, men så går det alltid tilbake til grunnenergien, så er det liksom så lenge til igjen.

Nei, sann esoterisk lære handler om det motsatte: at vi kan endre våre "livsenergier" permanent.

Men for å være en god esoteriker må man også være en god eksoteriker - med alt det innebærer av studier.

Know thy self - know the world heter det fra gammelt av. Jeg har funnet at Trivium & Quadrivium er et godt verktøy i så henseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...