90tallsbarn 4 260 318 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Er det VIRKELIG noen som tror på dette? Men Gud så lettjente lenger!!!! Kanskje jeg også skal legge ut på min story: «trenger du healing? Har du vondt noe sted? Eller kanskje du føler på noe som skjer i livet ditt? Jeg kan heale. 666kr for en behandling» 😂😂😂🤣 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saft Suse! 12 2 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar 90tallsbarn skrev (1 minutt siden): Er det VIRKELIG noen som tror på dette? Men Gud så lettjente lenger!!!! Kanskje jeg også skal legge ut på min story: «trenger du healing? Har du vondt noe sted? Eller kanskje du føler på noe som skjer i livet ditt? Jeg kan heale. 666kr for en behandling» 😂😂😂🤣 Folk tror på veldig mye dumt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 202 16 489 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Jeg opplevde at Lucifer delvis healet meg en gang. Men det var ikke noen mellommann eller penger involvert. Anonymkode: 0bc8e...810 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.