Gå til innhold

revmatisme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 

har en revamtisme eller ifølge spesilster leger her i nordland så er min sykdom ikke innen for leddgjikt ,

ble medfødt med Ollier sykdom (enchondromatosis)  og de spesilsitene her i nordland , 

har vært ut og inn i bodø sykehus og trondheim sykehus, 

og dem sier at det er ikke noe leddgjikt og jeg har ikke krav på å få behandlings reise  til utlandet med sykdomen , 

lever i en kamp imot leger og sykehus, skal nå snart til oslo på riks gruer meg som juling , 

skal spørre dem og men får sikkert samme svaret som før . den  er ikke innen for leddgjikt  så 

vi kan ikke hjelpe deg , har søkt om å få oprasjon for å fjerne brusker dannelse i ledd , 

har hat oprasjoner før og det har hjulpet meg mye, men trondheim og bodø nekter å ta meg inn for å ha oprasjon , er spent på om riks gjør det igjen 

har vært der før ,, 

reiste ifjor til tyrkia betalte allt , 

å gud for en uke hadde ikke så mye vondt trente i basenget og masasje på rygg og fingre.

følte at jeg fik nye krefter men nå er jeg helt tom igjen lei av leger som kalles for spesilister, 

skal til tyrkia igjen og har betalt reisen selv igjen  for å få en uke med mindre smerter, 

 

hva kan jeg gjøre for å bi hørt og få dekt reiser snart ,, 

finnes ikke hjelp her i nordland, reiser til sykehuset reiser hjem igjen oppgjit og forbandet , 

så nå e oslo neste tur så bi det siste da gjir jeg meg imot leger og spesilister er 32 år orker ikke mer krangling og mot bakker . 

 

 

Anonymkode: 2e12b...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...