Gå til innhold

kroppen samarbeider ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Den siste tiden har jeg kjent på en ekstrem tretthet og slitenhet. Orker ikke gjøre annet enn å ligge for det meste. Frustrerende å føle seg så utmattet uten å gjøre stort. Andre ting som plager meg hver dag er kvalme, dårlig matlyst, synsforstyrrelser, susing i hode/svimmel. Klør ekstremt på kroppen til det punktet at lårene har fått flere blåmerker, hver gang jeg pusser tennene så blør jeg i munnen selv om jeg er ekstremt forsiktig og prøver å unngå å treffe tannkjøttet. Har to forstørrede lymefeknuter i lysken der den ene er betydelig større enn den andre. Veldig avlang og hard. Kan se helt svart i opptil et minutt og etterpå kun se prikker.

Kan dette kun være påvirkning av tidligere anoreksi? Var ved normalvekt de siste mnd før matlysten og kroppen ikke ville samarbeide slik jeg ønsket og dermed sank vekten lav igjen. Har dog ingen spiseforstyrrede tanker lengre.

Vet ikke hvordan jeg skal se på dette eller om jeg i det hele tatt burde oppsøke lege

Anonymkode: 3c4f7...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes definitivt du skal ta deg en tur il fastlegen og fortelle om de symptomene du forteller om her. Høres ikke helt bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan skyldes så mangt og bør sjekkes hos lege. Kan være at du mangler vitaminer/mineraler. Det at du ligger mye kan føre til noen av symptomene du nevner. Det høres ut som om du er inne i en ond "sirkel" og trenger hjelp for å finne veien ut av. 

Anonymkode: 39628...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...