Gå til innhold

Har du lyst til å bli lege?


Kanonføde

Anbefalte innlegg

4 minutes ago, Andreaswell said:

Skjedd en gang? Og da får man advarsel? Tviler meget sterkt, men okey.

Jeg vet godt hva generalisering betyr. 

Smule artig, at du svarer på det som ikke har noe med tråden å gjøre, men ikke det som er saklig i forhold til tråden. 

Åja. Avslutter dette, orker ikke kaste bort mer tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell
16 minutter siden, Kanonføde skrev:

Har du dokumenasjon på den påstanden?

aw4akp.png

 

Her har du dokumentasjonen din. Ikke bare på at du svarer deg selv, men at du er like barnslig som en fjortiss i måten du svarer Admin på. Var ikke dette et diskusjonsforum for voksne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Andreaswell said:

aw4akp.png

 

Her har du dokumentasjonen din. Ikke bare på at du svarer deg selv, men at du er like barnslig som en fjortiss i måten du svarer Admin på. Var ikke dette et diskusjonsforum for voksne?

Samme for meg hva du føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
Akkurat nå, Kanonføde skrev:

Samme for meg hva du føler.

Lord, du må virkelig lære deg noen "se seg selv" triks. Kom i hvertfall med dokumentasjonen du ba om ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Andreaswell said:

Lord, du må virkelig lære deg noen "se seg selv" triks. Kom i hvertfall med dokumentasjonen du ba om ;) 

Nei, det gjorde du ikke. Jeg sa det hadde skjedd 1 gang, og det var kun det du dokumenterte. Men din uttalelse dreide seg om at det var noe jeg gjorde mange ganger. Jeg kan ikke se å ha mottatt dokumentasjon på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
1 minutt siden, Kanonføde skrev:

Nei, det gjorde du ikke. Jeg sa det hadde skjedd 1 gang, og det var kun det du dokumenterte. Men din uttalelse dreide seg om at det var noe jeg gjorde mange ganger. Jeg kan ikke se å ha mottatt dokumentasjon på dette.

Det skrev du først etter at du ba om dokumentasjon. Nå er du langt ute å ror Kanonføde:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutes ago, Andreaswell said:

Det skrev du først etter at du ba om dokumentasjon. Nå er du langt ute å ror Kanonføde:P 

I rest my case.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
2 minutter siden, Kanonføde skrev:

I rest my case.

Hyggelig som alltid. Nå skal jeg ut å padle og nyte solen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Andreaswell skrev:

Hyggelig som alltid. Nå skal jeg ut å padle 

Det har jeg ikke helse til.

Anonymkode: 667ca...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har jeg ikke helse til.

Anonymkode: 667ca...97a

Så synd, men du har sikkert hele til å gjøre noe annet? Jeg blir i hvertfall bedre av å dra ut i naturen og padle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Faget er interessant, men jeg tror jeg ville vært en dårlig lege for pasientene mine. Det er jo en lang vei å gå også. Først skal man komme seg inn på studiet, og det er ingen lett biff om man vil studere i Norge. Studere i utlandet krever at man må flytte til et sted der alt er fullstendig nytt og fremmed. Så skal man komme seg igjennom dette harde studiet. Etter det venter turnustjenesten med en superhektisk hverdag der du knapt rekker å spise lunsj og sove litt innimellom... Og du må hele tida bevise at du er i stand til å levere overfor "the very seniors." Så kommer man kanskje dit at man vil jobbe som fastlege og fylle opp listene osv... Men jeg kunne ikke tatt så lett på det. Pasienter ville for meg vært mennesker og ikke produksjonstall. Og jeg har en lei tendens til å stille urealistiske krav til meg selv. Antakelig ville jeg fort bli utbrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, Andreaswell skrev:

Så synd, men du har sikkert hele til å gjøre noe annet? Jeg blir i hvertfall bedre av å dra ut i naturen og padle.

Har bare helse til å ligge på,sofaen å sove.

Anonymkode: 667ca...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bare helse til å ligge på,sofaen å sove.

Anonymkode: 667ca...97a

Kan du ikke gå en tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, Andreaswell skrev:

Kan du ikke gå en tur?

Joda, hvis jeg "orker".

Anonymkode: 667ca...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når det var aktuelt for meg å velge vei i livet var det kun barn med far som for eksempel hadde vært grenselos under annen verdenskrig som kunne tenke på lege eller tannlegestudiet

Slik var det dengang I våre dager har jeg inntrykk det er verdien på foreldres bolig som virker " karakter svettende" Helst bør den være over 14 mill 

Lite forandres seg egentlig i virkeligheten dessverre

Dessverre vet man det når det er så altfor sent

Man tror godt om alle ofte som ung😊

Anonymkode: ed1bb...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...