Gå til innhold

Merker dere hvor sårt det er for mange at familie og miljø er de nye og eneste kjerneverdier i absolutt alt i dag??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Misforstå meg rett Jeg mener ikke at alt feil er å finne i noe elite eller politikerne til alle tider. Mange av dem "har sikkert mere enn maten" spesielt i våre dager med en sånn vond utvikling i verden i deres perioder. Sikkert i bunn en veldig ensom jobb. Alt er i endring mere enn noensinde i våre dager og det er ikke bare å rope " Stopp verden jeg vil av" som man spøkte med noen steder i avisene på åttitall.

Sånn har det kanskje alltid vært både positive og nå mest negative endringer.

Enkelte ting er nok en veldig ensom jobb spesielt de i toppen har nok mere enn maten. Ville aldri bytte rent personlig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Det har da ikke vært mer akseptert enn nå å ikke stifte familie?! 
Familie er da ikke like viktig nå. Mange velger det bort fordi det har blitt så mye dømming. Du kan tross alt få et barn med ekstra utfordringer. 

Derimot synes jeg alt handler om utdannelse, utseende, kropp, Instagram. Man kan da faen meg ikke møte nye folk her i landet uten at de spør hva slags jobb du har. Har du ikke fulgt oppskrifta rynker de på nesa og begynner å bable om at det er på tide med skolebenken. 
Jo kjedeligere du er jo bedre! 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...