Gå til innhold

Energi.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Vil bare si at jeg kommer til å bruke ordet "energi", det er veldig vanlig å bruke det i bøker jeg leser. Og alt er tross alt energi, det kommer til å bli mer brukt i fremtiden. Det kommer til å bli snakk om energi, frekvenser, vibrasjoner og flerdimensjonale plan og virkeligheter. Jeg forstår mer og mer av noe som ligger gjemt inni meg, det er på tide å våkne. Men bevare meg vel, en vitenskapsmann kan være et stjernebarn selv om han ikke er det bevisst. Jaja, vi er alle stjernebarn ;) Men dog kommer noen fra høyere bevisstheter. Jeg ønsker dere en riktig god natt! Jeg føler jeg får hjelp og er fornøyd med det, be og du skal få. Prøver ikke å pakke troen min på noen, jeg respekterer alle levende vesener og dderes valg. Vi har tross alt fri vilje,men likevel inneholder vi den samme essensen...en gnist av lyset. Love you <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Vil bare si at jeg kommer til å bruke ordet "energi", det er veldig vanlig å bruke det i bøker jeg leser. Og alt er tross alt energi, det kommer til å bli mer brukt i fremtiden. Det kommer til å bli snakk om energi, frekvenser, vibrasjoner og flerdimensjonale plan og virkeligheter. Jeg forstår mer og mer av noe som ligger gjemt inni meg, det er på tide å våkne. Men bevare meg vel, en vitenskapsmann kan være et stjernebarn selv om han ikke er det bevisst. Jaja, vi er alle stjernebarn ;) Men dog kommer noen fra høyere bevisstheter. Jeg ønsker dere en riktig god natt! Jeg føler jeg får hjelp og er fornøyd med det, be og du skal få. Prøver ikke å pakke troen min på noen, jeg respekterer alle levende vesener og dderes valg. Vi har tross alt fri vilje,men likevel inneholder vi den samme essensen...en gnist av lyset. Love you <3 

Det er helt klart du holder på å bli syk igjen.

Anonymkode: a7a61...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

orange-is-the-new-black-can-i-get-an-ame

Anonymkode: ee924...4f9

Sitter ikke fast i relgion og dogmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt klart du holder på å bli syk igjen.

Anonymkode: a7a61...ea8

Tror ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjesp..... gjenta, gjenta, mantra, mantra, gjesp.....

Anonymkode: 9c91c...6d6

Godt du ble søvnig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkelsbær

Traff tilfeldig på Lilli Bendriss på Gardermoen for noen uker siden. Hun virret rundt og greide ikke å finne igjen bilen sin som hun hadde parkert for noen dager siden. Det var i det hele tatt utrolig komisk, etter alt hun har innbilt folk om at hun er synsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 timer siden, Stikkelsbær skrev:

Traff tilfeldig på Lilli Bendriss på Gardermoen for noen uker siden. Hun virret rundt og greide ikke å finne igjen bilen sin som hun hadde parkert for noen dager siden. Det var i det hele tatt utrolig komisk, etter alt hun har innbilt folk om at hun er synsk.

Synske folk kan være forvirret de også :)

Og folk som har med utenomjordiske å gjøre kan være redde, vi er bare mennesker. Men i går leste jeg litt om "de grå" igjen, det er rett og slett skremmende og de begår overgrep. Den rasen vil jeg ikke ha noe med å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
15 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Lilli Bendriss er flink til å se ånder i åndenes makt.

Ja hun er det, litt drama er det men men hun er jo en Diva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja hun er det, litt drama er det men men hun er jo en Diva. 

Hun er kul synes jeg. :) Ble overrasket da jeg hørte at hun er født og oppvokst på en liten plass på Sunnmøre (?), hun ser så eksotisk ut, jeg trodde ikke hun var opprinnelig norsk engang. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hun er kul synes jeg. :) Ble overrasket da jeg hørte at hun er født og oppvokst på en liten plass på Sunnmøre (?), hun ser så eksotisk ut, jeg trodde ikke hun var opprinnelig norsk engang. :) 

Ja, jeg syns hun er et herlig vesen, og har stilig dialekt :) Så liker jeg at hun er en Diva, ikke så mange av dem ;) Er FB venn med henne og det virker som hun vil folk vel,enten liker du henne ellers liker du henne ikke...en sånn person er hun :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 minutter siden, Lillemus skrev:

Hun er kul synes jeg. :) Ble overrasket da jeg hørte at hun er født og oppvokst på en liten plass på Sunnmøre (?), hun ser så eksotisk ut, jeg trodde ikke hun var opprinnelig norsk engang. :) 

Jeg syns det var kjekt å lese bøkene hennes om hennes oppvekst osv, anbefaler det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...