Gå til innhold

Ubåtsaken i Danmark...


morsan

Anbefalte innlegg

Dette fremstår som en meget mystisk historie. Nesten som hentet ut fra film. Lurer på hva politiet sitter på ettersom de ikke bare tror forliset er et uhell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Ja. De var veldig raske med å ta ut drapssiktelse. Rart de ikke ventet til båten var undersøkt i det minste. De vet ikke engang om hun er død. I utgangspunktet en veldig usannsynlig setting for et drap.

Her må det være noe som ikke har kommer frem i media. Det kan være de følser seg sikre på at båten ble senket med vilje. Det er i såfall suspekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, morsan skrev:

Dette fremstår som en meget mystisk historie. Nesten som hentet ut fra film. Lurer på hva politiet sitter på ettersom de ikke bare tror forliset er et uhell. 

Enig, med en gang jeg leste om dette tenkte jeg at det minnet om noe som kunne skjedd i en krimserie på TV.

 

Som du sier må det være en bakgrunnshistorie som ikke er kjent, siden han ble mistenkt med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Xtra skrev:

Enig, med en gang jeg leste om dette tenkte jeg at det minnet om noe som kunne skjedd i en krimserie på TV.

 

Som du sier må det være en bakgrunnshistorie som ikke er kjent, siden han ble mistenkt med en gang.

Ja, håper de klarer å finne ut av dette. Og ikke minst håper jeg de finner kvinnen – fælt for familien å leve i uvisshet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...