Gå til innhold

Kjeven knakar/knekk når eg tygg/beveger på den


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, kjeven min "kneker/knaker" når eg beveg den, lyden er lik som når du "knekk" ledd i fingre. Dette har pågått ca. 1,5 år ish, og er meget irriterande, spesielt når eg er på middagsbesøk, for når eg tygg, så "knekk" det ekstra høgt. Kjeven pleier å låse seg, nokon gonger er det fleire gonger til dagen, andre gonger kan det gå 3-4 dagar mellom når den låser seg.

Med at den låser seg, meinar eg at eg kan kunn opne kjeven litt opp, og ikkje meir, og flytte den berre mitt til høyre(millimetre), men heile vegen til venstre, det er som om det er ei slags motstand som gjer at eg ikkje klarar det. Det gjer og vondt når eg prøver å gape når den er låst, og etter ei stund med mykje flytting av kjeven til: høyre/venstre, opp/ned og ta den i sirkel, så kjem eit høgt og vondt "knekk" høgare enn dei vanlege "knekka". Og når eg gjer desse "øveslane" (om man kan kalle det for det, veit ikkje om dei gjer det noko betre, men kjeven låsar seg opp etterkvart vertfall) så klarar eg ikkje og ta kjeven i heile sirklar, møtar motstand og smerte, og eg klarar ikkje å ta an heilr til høyre, som eg sa. Men visst eg tar kjeven så langt fram, så kan gapa heilt opp og flytte kjeven til litt meie til høyre, det er som regel etter fleire sånne øvelsar at kjeven låsar seg opp. Og Visst eg ikkje prøvar å "låse den opp", men legg meg(om det er på kvelden) så vaknar eg med kjeven "opplåst" men har ganske vondt i kjeven, vondare enn om eg "låsar" den opp før eg legg meg. 

Og etter at eg leste ein artiklel på TV2 ("eit skrekkeksemplar" om ei som hadde noko liknande) for nokon veker sidan, så blei eg meget bekymra.

Nokon som har nokon forslag om kva det kan ver? Eller har tips til ting som motverkar det?

Anonymkode: 81675...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...