Gå til innhold

3dje verdenskrig er i gang, USA blir til aske...


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

 

 

krigsvåpen blir i skjul gjort klar til full verdenskrig. russland hjelper vissnokk norkorea med å drepe USA, og ISIS er vissnokk umulig å slå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ellers har du det bra?

Det pleide å være en uskreven regel at de psyke holdt seg på psykeforumet, og at alle vi andre som har hodet sånn nogenlunde skrudd på, holdt til på åpent forum.

Sånn er det tydeligvis ikke lengre. Synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nick skrev:

Og ellers har du det bra?

Det pleide å være en uskreven regel at de psyke holdt seg på psykeforumet, og at alle vi andre som har hodet sånn nogenlunde skrudd på, holdt til på åpent forum.

Sånn er det tydeligvis ikke lengre. Synd.

man trenger ikke være psyk for å være redd for world war 3, vel. jeg har hodet mitt skrudd på, men på en autistisk måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

psykologen min sier at jeg ikke er psyk.

Mulig det, men du bør kutte ut YouTube siden du tar alt du finner der for "god fisk".

Anonymkode: 30522...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det, men du bør kutte ut YouTube siden du tar alt du finner der for "god fisk".

Anonymkode: 30522...6ff

ok. jeg trodde ikke jeg var så jævla godtroende med å ta alt for "god fisk". jeg er visst verre med å plage forumet med "faenskap" enn ss med åndeting, og mariussen med kulene på kroppen sin, på forumet her ifølge dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, nick skrev:

Jeg er rimelig sikker på at du vil få det mye bedre om du ikke oppsøkte dommedagsprofetier.

Mye søppel på nettet. 

jeg oppsøker ikke det, jeg får det i forslagslista når jeg søker på epileptic seizure videoklipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

ok. jeg trodde ikke jeg var så jævla godtroende med å ta alt for "god fisk". jeg er visst verre med å plage forumet med "faenskap" enn ss med åndeting, og mariussen med kulene på kroppen sin, på forumet her ifølge dere...

Jeg tror at det ikke er så unormalt å bli skremmt av mye som står i media. Da jeg var ung var det mye skriverier om krig mellom sovjet og USA. Jeg husker jeg ble redd .Siden har det vært så mange spådommer og skriverier om krig opp gjennom årene at jeg på en måte bare rister det av meg. Tenker jo litt på mine barn at de skal få en god fremtid men jeg kan ikke gjøre annet ennå ta en dag om gangen. Ingen vet jo hva fremtiden vil bringe. 

Anonymkode: 21dc4...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg er visst verre med å plage forumet med "faenskap" enn ss med åndeting, og mariussen med kulene på kroppen sin, på forumet her ifølge dere...

Andre får også reaksjoner når de overdriver, det er mange eksempler på det.  Ikke ta ting så personlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

Dette vet vi jo ikke. YouTube er ikke alltid en sikker kilde til informasjon men det som er sikkert med YouTube er at du finner det du leter etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.9.2017 den 12.48, nick skrev:

Og ellers har du det bra?

Det pleide å være en uskreven regel at de psyke holdt seg på psykeforumet, og at alle vi andre som har hodet sånn nogenlunde skrudd på, holdt til på åpent forum.

Sånn er det tydeligvis ikke lengre. Synd.

ja, jeg er en bæsj. bare en dritt som sopes ned sprinklene på planetens store livs-låve. jeg har ikke hode skrudd på meg, så jeg er dum som en stokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

ja, jeg er en bæsj. bare en dritt som sopes ned sprinklene på planetens store livs-låve. jeg har ikke hode skrudd på meg, så jeg er dum som en stokk.

Det tok litt lang tid på å bli forbanna. Føles sikkert bedre nå?

Unnskyld! Det var ikke meninga å tråkke på deg. God Helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nick skrev:

Det tok litt lang tid på å bli forbanna. Føles sikkert bedre nå?

Unnskyld! Det var ikke meninga å tråkke på deg. God Helg!

ok. det går bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje derfor de store konfliktene kommer( jeg tenker nå tilbake på inngangen av tråden).

Ved alle endringer så er det ofte så mye som virvles opp også ting som kanskje ikke er det minste vitenskaplig fundert og kanskje også helt usant. Man glemmer ofte det tror jeg ofte og det at ting ofte tar lang lang tid.

Håper de respektive eller alle involverte landene prøver å finne bedre løsninger på sitt eventuelle mellomværende enn krig som bare ødelegger også livene til de mange som ikke har bedt om det.

Man burde kanskje heller konsentrere kreftene omhvordan være bedre i forkant av jordskjelvkatastrofene og andre "naturkatastrofer" menneskeskapte eller ikke.

Man blir bare tversigjennom motløs av å se og høre alt i dag uten at alt var perfekt før i tida heller. Jeg tror det var mye som aldri nådde avisspaltene og media dengang også. Kanskje så mye mer enn nå.

Å følge" sporet "om hva som er menneskeskapt og hva som ikke ermenneskeskapt er ikke "å gripe tyren ved hornene tror jeg. "

 

Hvis noe forskning kan finne ut hva som er og hva som ikke er menneskeskapt da i det veldig store regnskapet.

Kanskje store deler av verdens befolkning burde flytte til antatt tryggere steder.Hvis man kan regne på eller måle sånt. Alle elsker jo sitt land.😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...