Gå til innhold

Hva er ditt favoritt-godteri? :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Mina1 skrev:

Det er virkelig kos :) . Kjekkeste jeg vet er å reise på tur med barna. Vi var for noen år siden med båten fra Oslo til Kiel. Var så koselig. Kunne godt tenke meg å ta en tur til København en gang og. Det er jo ikke så dyrt å reise med Color line og disse båtene hvis man reiser på riktig tid og når prisene er litt lavere. Og det er kjempekoselig!. 

Du må virkelig kose deg!!!!! :) 

Vi fikk gratisbilletter forrige gang vi reiste, hadde ikke tatt denne turen ellers. Ikke for det, det blir da dyrt nok allikevel:P  Pengene har for vane å galoppere ut av lommeboka uansett.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9/30/2017 den 11.41, emilie321 skrev:

Vi fikk gratisbilletter forrige gang vi reiste, hadde ikke tatt denne turen ellers. Ikke for det, det blir da dyrt nok allikevel:P  Pengene har for vane å galoppere ut av lommeboka uansett.... 

Gratisbilletter med Color Line får vi omtrent kastet etter oss utenfor høysesong hvert eneste år.  De vet jo at de tjener på det likevel - bedre med "gratispassasjerer" som legger igjen  penger i restauranter og butikker enn tomme lugarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Xtra skrev:

Gratisbilletter med Color Line får vi omtrent kastet etter oss utenfor høysesong hvert eneste år.  De vet jo at de tjener på det likevel - bedre med "gratispassasjerer" som legger igjen  penger i restauranter og butikker enn tomme lugarer.

Jøje meg, nå plutselig husket jeg en fyr jeg møtte via sukker.no som gjerne ville ha meg med på sånn "gratistur" på Color Line! :D:D Det var vel midtuketur også, og måtte tas innen utløpsdato om kort tid, så det var viktig å få lagt fram forslaget om å ta meg med på dette med én gang. Det ble ikke noen tur. Ikke det heller!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, morsan skrev:

Jøje meg, nå plutselig husket jeg en fyr jeg møtte via sukker.no som gjerne ville ha meg med på sånn "gratistur" på Color Line! :D:D Det var vel midtuketur også, og måtte tas innen utløpsdato om kort tid, så det var viktig å få lagt fram forslaget om å ta meg med på dette med én gang. Det ble ikke noen tur. Ikke det heller!! :P

Hehe, snakk om sjekketriks. Spandabel type! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Xtra skrev:

Hehe, snakk om sjekketriks. Spandabel type! ;) 

Jupp! :D Hadde vært mye mye bedre med en gratistur i parken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...