Gå til innhold

Spm ang Plutselig Blødninger fra typen min sin analåpning!!VIRKELIG BEKYMRET!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen😊

Eg har ett spm ang Plutselig   blødninger fra analåpning hos mannfolk?? Typen min har ikkje hatt smerter verken av eller på toalettskålen. Da kom bere heilt utav det blå i går. Det var skikkelig ferskt og blodrødt. Og no har han sterke smerter i analåpningen,samme sted som han blør🤔🤔 Han har aldri opplevd noe lignende før. Eg veit at det kan vera innvendige Hemoroider eller feksp Prostatakreft!! Han har vært på toalettet sikkert 5-6 ganger i dag allerede!! Så dette begynne å bekymra meg meir å meir.

Mvh. NORGE+POLAND=LOVE

Anonymkode: 53565...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle sammen😊

Eg har ett spm ang Plutselig   blødninger fra analåpning hos mannfolk?? Typen min har ikkje hatt smerter verken av eller på toalettskålen. Da kom bere heilt utav det blå i går. Det var skikkelig ferskt og blodrødt. Og no har han sterke smerter i analåpningen,samme sted som han blør🤔🤔 Han har aldri opplevd noe lignende før. Eg veit at det kan vera innvendige Hemoroider eller feksp Prostatakreft!! Han har vært på toalettet sikkert 5-6 ganger i dag allerede!! Så dette begynne å bekymra meg meir å meir.

Mvh. NORGE+POLAND=LOVE

Anonymkode: 53565...209

Høres ut som en sprukken innvendig hemoroide, men få ham til legen i dag for sikkerhets skyld om dere har mulighet.Friskt blod kommer fra endetarmen, jeg hadde vært mer bekymret om de var mørkt/gammelt blod som kommer fra lengre oppe i tarmen.

Han har ikke spist mye rødbeter i går? Det kan skremme hvem som helst når det kommer ut igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...