Gå til innhold

Får du ofte høre at du er pen? ofte noen som forsøker seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det fineste kompliment man kan få er å få høre at folk blir glad i oss som den vi er. Uavhengig av vårt utseende. Det varmer innvendig å bli satt pris på. :)

Hver gang jeg går rundt å begynner å tenke : jeg er singel fordi jeg ikke er så fin som andre damer...  da retter jeg meg selv å sier : du er like bra, og like mye verdt å ha som andre damer pluss så er det ikke det overfladiske som betyr noe men hva man er innvendig. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, morsan skrev:

Hvor vanlig er det egentlig å gå rundt og si til andre mennesker at man synes de er pene?

:lol: Jeg har speil og er rimelig godt realitetsorientert om mitt eget utseende så jeg hadde nok enten tatt det som en spøk eller som ironi. Evt. at fyren var en smule full. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

:lol: Jeg har speil og er rimelig godt realitetsorientert om mitt eget utseende så jeg hadde nok enten tatt det som en spøk eller som ironi. Evt. at fyren var en smule full. ;) 

Nå vet jeg ikke hvordan du ser ut, da, men smaken er som baken, og det er ikke bare modellskjønne som noen synes er pene. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, morsan skrev:

Hvor vanlig er det egentlig å gå rundt og si til andre mennesker at man synes de er pene? Sånn utenom sjekketilfeller og i parforhold? 

På facebook er det vanlig!

Morsan har lagt til et nytt profilbilde.

Fina! Pena! Søta! Nydelige morsan! Du er så vakker!

Jeg må innrømme at jeg av og til klør meg i huet, når det hagler med komplimenter i superlativ til helt ordinært utseende kvinner på facebook. Det er liksom ikke måte på. Nå mener jeg ikke å antyde at morsan ser ordinær ut, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Babette skrev:

På facebook er det vanlig!

Morsan har lagt til et nytt profilbilde.

Fina! Pena! Søta! Nydelige morsan! Du er så vakker!

Jeg må innrømme at jeg av og til klør meg i huet, når det hagler med komplimenter i superlativ til helt ordinært utseende kvinner på facebook. Det er liksom ikke måte på. Nå mener jeg ikke å antyde at morsan ser ordinær ut, altså.

Ja du har HELT rett! Det kom jeg ikke på. :D:o Jeg stusser til tider også over mengden superlativer som blir enkelte til dels. Blir liksom ikke like stas å motta «pena» selv da. Hahaha!! 

Det er forresten nesten utelukkende kvinner som strør om seg med dette - til andre kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, morsan skrev:

Nå vet jeg ikke hvordan du ser ut, da, men smaken er som baken, og det er ikke bare modellskjønne som noen synes er pene. :) 

Jeg er ganske så ordinær. :) Så lenge kjæresten synes jeg er finest så er jeg fornøyd. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det får jeg høre hver dag!  Av kjæresten min gjennom 10 år.  

Han er veldig god på komplimenter og får meg til å tro at han mener det. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører iblant at folk omtaler meg som ei flott eller pen dame, men det er aldri noen som sier det til meg lenger. Jeg fikk en del oppmerksomhet da jeg var yngre, men interessen fra menn dabbet av etter fylte 40. Nå er det bare veldig fulle menn med dårlig ånde som prøver seg, så jeg gjør nok lurt i å holde godt fast på samboeren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5.12.2017 at 8:16 PM, Babette said:

På facebook er det vanlig!

Morsan har lagt til et nytt profilbilde.

Fina! Pena! Søta! Nydelige morsan! Du er så vakker!

Jeg må innrømme at jeg av og til klør meg i huet, når det hagler med komplimenter i superlativ til helt ordinært utseende kvinner på facebook. Det er liksom ikke måte på. Nå mener jeg ikke å antyde at morsan ser ordinær ut, altså.

Pena og fina er litt 2016. Nå er det fineste, beste og vakreste. Kvinner kan ikke bli vakrere nå, tror jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, catherineT skrev:

Pena og fina er litt 2016. Nå er det fineste, beste og vakreste. Kvinner kan ikke bli vakrere nå, tror jeg! ;)

Hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎05‎.‎12‎.‎2017 den 20.16, Babette skrev:

Nå mener jeg ikke å antyde at morsan ser ordinær ut, altså.

Nei, gudene forby at det var noen med ordinært utseende her :D

(Heller ikke dette er spesielt rettet mot morsan. Selv er jeg ung og pen på innsiden.)

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Alt handler som regel om penger synes jeg.😊

Men for andre er visst hele verden speilvendt kan det virke som sett utinifra.❤️

Anonymkode: 36df3...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, laban skrev:

Nei, gudene forby at det var noen med ordinært utseende her :D

(Heller ikke dette er spesielt rettet mot morsan. Selv er jeg ung og pen på innsiden.)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...