Gå til innhold

NRK viser sitt sanne ansikt: Skal IKKE være nøytral om Trump


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Egentlig litt overrasket over at de innrømmer det, men at det stemmer var jo åpenbart for alle og enhver :P Det er jeg som har skrevet om tisse-sex saken og trump en gang iblandt på forumet her (men ingen bryr seg), virker som at ingen bryr seg om at NRK sprer løgner, folk er helt i tåka og er så manipulert av mediene at jeg vet ikke hva jeg skal si, journalistikken er ganske død nå er det bare propaganda, er trist

Trump er psykopat... Trump er Hitler.........vulganianer?........Vil føre til 3.verdenskrig.......Trump har bedt 50 millioner mennesker drepe Clinton....   Amerikanske medier gjør det da er det greit........ Putin har en sexvideo av Trump......... noen ting er rett noe er galt :) 

Fake... News..... Fakenews RiksKringkastning

Anonymkode: 41b8f...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig litt overrasket over at de innrømmer det, men at det stemmer var jo åpenbart for alle og enhver :P Det er jeg som har skrevet om tisse-sex saken og trump en gang iblandt på forumet her (men ingen bryr seg), virker som at ingen bryr seg om at NRK sprer løgner, folk er helt i tåka og er så manipulert av mediene at jeg vet ikke hva jeg skal si, journalistikken er ganske død nå er det bare propaganda, er trist

Ja, folk flest tror blindt på NRK av gammel vane. Trist.

Anonymkode: ed79f...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er ikke overrasket. Media er langt i fra objektiv. Det finnes ikke noe mer unisont enn den pressen vi har. 

 

De vinkler alt slik at det er politisk korrekt. Politisk korrekthet er viktigere enn noe annet for pressen. I sveriges radio har de til og med innrømmet att de er en slags "åsiktskorridor" som man ikke får gå utenom. Og det gjelder ikke bare rasisme og slikt, men ting en Frp politiker kunne sagt.

 

Men heldigvis taper tradisjonell media mer og mer ansikt og lederskap. Internet funker bedre enn de gamle meningslevrandørene.

Anonymkode: 741a9...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at Trumf mangler utfordringer.At han kommer til å bli " bedre i sin gjerning eller i rollen som president" etterhvert som utfordringene blir større. Folk kommer jo ofte på skråplanet når utfordringene blir for små .Den unge datteren virker som en god og solid støttespiller egentlig.

Eller at folk endres ettersom det blir andre tider og ønsker ny og mer tilpasset politikk. Mange lever på søppelhaugene og i undergrunnen også der.

Det er veldig forståelig og veldig berettiget kritikk som de er inne på i dette innslaget. Og er det ikke pressens fremste rolle egentlig å være motstemme selv der motstemme ikke finnes. Der har man dyptfølte idealer ennå.r

Presidentens tanker er ikke tatt ut av luften. Ikke sikkert alt er dype anliggender for ham selv engang. Det er bare om å gjøre å vinne og bli størst og best og historisk virker det som. Ting korrigeres ikke fra vitenskaplig eller faglig hold. Hostes bare opp rått fra folkedypet. Kanskje de faglige er for lite entydige eller har de samme syn på ting.Eller ikke kommer til orde.

Det virker også som at han ikke omgir seg med så gode venner. Men det er en enormprestasjon å gå for et sånt mål som å bli president. Hvis ikke også han bare blir brukt av enda værre krefter da.

 

Anonymkode: cce92...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting går jo ofte bedre enn man tror. Hvis alt bare er grått og grått får man manglende interesse for amerikansk utenrikspolitikk som det virker som han konsentrerer seg mest om. Et balansert og riktig og sant bilde etterstreber man sikkert. Men når i historien er egentlig det skjedd at pressen har levert på det.?

Anonymkode: cce92...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Jeg synes ikke nyheter alltid skal være nøytrale. Det blir for strengt. De kan ikke være nøytrale ift Assad og Kim Il Jong f.eks.

Jeg synes de drar det alt, alt for langt allikevel. Erklære uten forbehold at Trump er psykopat f.eks. Enda drøyere av kokkvold å si at de 50 millioner som stemte på Trump er "truende til hva som helst".  Det viser forakt for store folkegrupper og har lite med virkeligheten å gjøre. Veldig lite effektiv retorikk hvis han vil ha bred tillit hos folket. 

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...