Gå til innhold

Ba englene om hjelp.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

14 timer siden, stjernestøv skrev:

Forstod ikke helt sammenhengen? Jeg ropte visst hurra for tidlig...

Er ikke så mange (om noen) som forstår sammenhengen i tråder denne personen  svarer på. Hun bør absolutt ta medisinene sine!

Anonymkode: d61de...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg vet at realitetene i dag  bare er sånn uansett at alle må passe seg sjøl og ingen ønsker noe uavklart noe sted.Jeg ser det av og til når jeg reiser inn til de større tettstedene hvorda enkelte ungdommer bare overlates helt til seg selv. Lett å gli inn i psykotisk verden når karakterbøker og målesystemer sikkert melder seg. 

Jeg kjenner en som gjør det av mine nærmeste og alltid har gjort det for seg selv og andre uten å ha blitt " tatt opp i Miljøet av den grunn, og ser av og til barn både opprinnelig norske og ikke som nok også gjør det i en tøff norsk verden av i dag. Historien om hvordan det er blitt slik "er lang som et vondt år tror jeg."

 

Anonymkode: 3f822...79e

Hei, Maggie. Jeg anbefaler deg på det sterkeste at du tar medisinene dine, siden det meste av det du svarer på både er usammenhengende og off topic.

Ingenting vondt ment, heller motsatt.

 

Anonymkode: d61de...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke så mange (om noen) som forstår sammenhengen i tråder denne personen  svarer på. Hun bør absolutt ta medisinene sine!

Anonymkode: d61de...afe

Ja det er ikke greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, Maggie. Jeg anbefaler deg på det sterkeste at du tar medisinene dine, siden det meste av det du svarer på både er usammenhengende og off topic.

Ingenting vondt ment, heller motsatt.

 

Anonymkode: d61de...afe

Ikke vondt ment dette heller, men vet du at hun står på medisiner og at hun ikke tar dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, Maggie. Jeg anbefaler deg på det sterkeste at du tar medisinene dine, siden det meste av det du svarer på både er usammenhengende og off topic.

Ingenting vondt ment, heller motsatt.

 

Anonymkode: d61de...afe

Skriver man usammenhengende og helt off topic er det fint å få beskjed om det. Det er ikke noe vond mening i å gi beskjed om det. Jeg ville selv hatt beskjeden om det om jeg skrev/ skriver er usammenhengende og helt off topic, men jeg hadde foretrukket å fått beskjeden i innboksen på privaten min. Men deltar man i en diskusjonstråd så må vi tåle å få beskjeder. Men det er fint å si ifra i beste velmening :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ColaZero skrev:

Ikke vondt ment dette heller, men vet du at hun står på medisiner og at hun ikke tar dem?

Nei, jeg vet ingenting om det siden jeg ikke har kjennskap til henne i RL.

Men en gang svarte hun noe ala dette:  "Ikke alle tar medisiner, vet du" til en bruker som nevnte på det samme (at hun bør ta medisiner). 

Men jeg ser poenget ditt. 

Anonymkode: d61de...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vet ingenting om det siden jeg ikke har kjennskap til henne i RL.

Men en gang svarte hun noe ala dette:  "Ikke alle tar medisiner, vet du" til en bruker som nevnte på det samme (at hun bør ta medisiner). Hun har også skrevet at hun har schizofreni.

Men jeg ser poenget ditt. 

Anonymkode: d61de...afe

 

Anonymkode: d61de...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...