Gå til innhold

9-11 -memories-World Trade Center, New York..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som vet om de to områdene for sør og nord tårnet er laget av selve grunnmuren av World Trade Center. Jeg har sett dette i New York, og lurte på om dette betonget sto igjen fra grunnmuren fra sør og nord tårn, eller om de er bygget senere? Jeg vet at hele tårnet kollapset.. Veldig trist å ha sett området dette forferdelige skjedde på. 

Anonymkode: d3a44...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De nye bygningene står i hvert fall ikke nøyaktig der de gamle sto, for der er det vel et slags minnesmerke. Jeg tror egentlig de fjernet det aller meste, det var et digert krater der i mange år, og det er vel bygd ut noe under der også.

www.newyork.no/freedom-tower-one-world-center/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, laban skrev:

De nye bygningene står i hvert fall ikke nøyaktig der de gamle sto, for der er det vel et slags minnesmerke. Jeg tror egentlig de fjernet det aller meste, det var et digert krater der i mange år, og det er vel bygd ut noe under der også.

www.newyork.no/freedom-tower-one-world-center/

 

Anonymkode: d3a44...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, laban skrev:

De nye bygningene står i hvert fall ikke nøyaktig der de gamle sto, for der er det vel et slags minnesmerke. Jeg tror egentlig de fjernet det aller meste, det var et digert krater der i mange år, og det er vel bygd ut noe under der også.

www.newyork.no/freedom-tower-one-world-center/

Var å så det i linken over. Noen sier at dette er grunnmuren av gamle world trade center, for grunnmuren ble ikke ødelagt tross at alt annet ble ødelagt. Jeg vet ikke. Men det var et fint minne, men triste greier. Nye tradecenteret står like bakom der de gamle sto. Men plassen var veldig åpen, og mener at det må ha rast ned en del andre bygninger der også.

Anonymkode: d3a44...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...