Gå til innhold

Hvis du levde livet ditt om igjen...hva ville du gjort da?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med et nytt liv uten diagnoser?

Anonymkode: d2896...838

Det hadde nok vært fint, tror jeg. Men spørsmålet var hva jeg ville gjort om jeg hadde levd mitt liv om igjen. Det er jo dette som er mitt liv. Uten diagnosene hadde jeg levd et annet liv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, Trine skrev:

Hvis jeg hadde levd livet om igjen, hadde jeg sikkert endt opp med å gjøre akkurat det samme som jeg har gjort. Med mindre noen hadde klart å diagnostisere meg tidligere da, da hadde jeg sluppet å late som så mye.

Hvorfor tror du at du ville ha gjort akkurat det samme som du har gjort?

Anonymkode: 13613...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du at du ville ha gjort akkurat det samme som du har gjort?

Anonymkode: 13613...2a7

For hvis livet mitt hadde startet på nytt hadde jeg jo ikke visst hva jeg burde og ikke burde ha gjort. Men alle tilfeldigheten som gjør at man ender der man ender, hadde jo kanskje ikke vært de samme, så jeg hadde vel ikke havnet i de samme situasjonene som jeg har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bruke våre hendelser i livet(de vonde og gode) konstruktivt, til å forstå medmennesker bedre.og hjelpe andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...