Gå til innhold

Nevn sårbare sider av deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Våger du å nevne hva du er sårbar over? 

Jeg har flere ting. Men jeg har det bra. 

Men jeg er sårbar over :

1. Kjærlighetslivet 

2. Angst for alt som kan gå galt i livet

3. Stresser litt med økonomien

4. Stresser med angst for alt jeg ikke skal få til. 

5. Har diverse komplekser anngående utseende mitt som jeg stresser litt med. 

Hva med deg? Har du noen, og hva gjør du for å stoppe å stresse å tenke på det du er sårbar over? 

Anonymkode: 17f81...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt om jeg forsto spørsmålet, så det kan hende jeg svarer skikkelig feil. Tror ikke jeg har noen direkte sårbare sider ved meg selv. Emosjonell dysregulering da, så kan hende jeg klikker om jeg føler meg urettferdig behandlet. Kan hende jeg er sårbar når jeg er sosial. Eller kanskje jeg er sårbar for stress, endringer, kritikk og sånne ting. Da kortslutter det helt i hodet. Kan man være sårbare for sånne ting? Men ellers er jeg visst litt fryktløs har jeg blitt fortalt :lol: De skulle sett meg når bikkja begynner å bjeffe midt på natta :o Da blir jeg litt redd for innbruddstyver. Og jeg er noen ganger redd det skal skje hundene noe.

Svarte jeg helt feil nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Trine skrev:

Vet ikke helt om jeg forsto spørsmålet, så det kan hende jeg svarer skikkelig feil. Tror ikke jeg har noen direkte sårbare sider ved meg selv. Emosjonell dysregulering da, så kan hende jeg klikker om jeg føler meg urettferdig behandlet. Kan hende jeg er sårbar når jeg er sosial. Eller kanskje jeg er sårbar for stress, endringer, kritikk og sånne ting. Da kortslutter det helt i hodet. Kan man være sårbare for sånne ting? Men ellers er jeg visst litt fryktløs har jeg blitt fortalt :lol: De skulle sett meg når bikkja begynner å bjeffe midt på natta :o Da blir jeg litt redd for innbruddstyver. Og jeg er noen ganger redd det skal skje hundene noe.

Svarte jeg helt feil nå?

Riktig svart. Forstår sårbarheten for stress,endringer og kritikk. Jeg har den også. :) 

Anonymkode: 17f81...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte av oss er bare mere dyptbunnede tror jeg. Både en styrke og en svakhet.

Anonymkode: 88159...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får så lett skyldfølelse . Føler jeg stort sett har dårlig samvittighet ovenfor noen. Enten ungene, foreldrene mine, venner , den ensomme naboen , Gud osv osv . Jeg er veldig sårbar for forventning fra andre. 

Anonymkode: 3eaa2...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...